- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۱/۱۲/۰۹

دکتر مددی: مردم به حرکت اقتصادی دولت بی اعتمادند

به گزارش سرویس اقتصادی اول نیوز، به نظر می‌رسد که بر عکس دوره‌های گذشته که استقبال زیادی از پیش فروش سکه صورت گرفته بود و مردم حتی از شب‌ قبل پشت درهای بانک ملی صف می‌کشیدند، در این دوره استقبال زیادی صورت نگرفته است.
محمد علی مددی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه عدم استقبال مردم از پیش فروش سکه ها به عوامل متعددی برمی گردد، به خبرنگار اول نیوز گفت: یکی از دلایل، عدم اعتماد به مسئولین است.

مددی اظهار داشت: در اواخر دولت دهم، مردم اعتماد چندانی به حرکت اقتصادی دولت ندارند و سوءمدیریت هایی که در راستای این جریانات از مسئولین دیده اند ضریب اطمینان و اعتماد مردم را پایین آورده است.
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: به همین جهت می توانیم بگوییم که عملکرد غیرشفاف مسئولین اجرایی و سیستم بانکی، ضریب اطمینان مردم را پایین آورده است و زمانی هم که مردم نسبت به یک جریان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، ضریب اطمینانشان بالا نباشد از آن استقبال نمی کنند.

وی در پایان گفت:بین مردم شایع است که نمی شود روی تصمیم های اقتصادی دولت دهم نمی توان حساب باز کرد. به همین جهت استقبال ضعیف خواهد شد و دولت در این راستا نمی تواند به اهدافش دسترسی پیدا کند.
1
1