- ارسال کننده: الیناز تاریخ: ۹۱/۱۲/۰۸

یاشاسین مهران/ بازگشت کاپیتان سخت کوش / یاشا همشهری

http://www.ttraket.com/?p=36945#comment-17141

به سایت بالا بروید و به  موفقیت همشهری عزیزمون نظر بذارین تا شهر  و ورزشکارمون سربلند باشه...

پرچم کاپیتانی دوباره در دستان احدی

با کسب مقام دوم انتخابی تیم ملی توسط مهران احدی ثابت شد که این آذری با اراده  علی رغم  زندگی متاهلی و مشغله های فراوان دانشگاهی (ایشان استاد دانشگاه و عضو هیات علمی هستند) بسیاربیشتر و اصولی تر، حرفه ای تر و با انگیزه تر از جوانان تمرین می کند !!

یکبار دیگر ثابت گردید ورزشی به مانند تنیس روی میز سن و سال نمی شناسد و بسیاری از قهرمانان حال حاضر دنیا در سنینی بالاتر از مهران تازه به اوج پختگی می رسند .

مهران احدی علی رغم سه سال دوری از میادین خارجی ثابت کرد با غیرت و تعصبی منحصر به فرد ، فهم بالا از تنیس روی میز امروزی . آمادگی جسمانی مثال زدنی ، قدرت تمرکز بسیار خوب کماکان  مهره ای قابل اتکا در میادین سخت بین المللی برای ایران اسلامی می باشد .

بازگشت این کاپیتان با اخلاق را به جمع ملی پوشان ارج نهاده و می بایست خانواده واقعی تنیس روی میز به پاس این سخت کوشی و سالها ممارست  و حضورش در سطح اول این ورزش ،  با احترام برایش بپاخیزند .

مهران الگویی مثال زدنی در تنیس روی میز ایران می باشد ، چهره ای که علم و تجربه را درهم آمیخته و هنوز صفا و صمیمیت شهرستانی بودن نه تنها در او موج می زند بلکه تعهدات اخلاقی اش نسبت به جامعه مظلوم تنیس روی میز را نیز فراموش نکرده است.

او به واقع و چون همیشه پرچم دار و کاپیتانی محجوب برای نسلی پر افتخار در تنیس روی میز ایران بوده و چه زیبا نماینده شایسته هم بازیان غایبش اخلاق پسند و نوروزی .

این آذری دوست داشتنی با کسب مقام دوم مجموع امتیازات مسابقات انتخابی تیم ملی چه پرغرور ناگفته های تنیس روی میز ایران را در کمال ادب و احترام فریاد زده است .

یاشاسین مهران

1
1