- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۱/۱۲/۰۶

گلمحمدی: مسئولان باید تندیس های شما را طلا بگیرند

پس از برگزاری اختتامیه همایش فیلم کوتاه میانه در شامگاه روز شنبه 5 اسفندماه رئیس انجمن فیلم میانه و جمعی از فعالان سینمای این شهرستان با حسن گل محمدی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که بلافاصله پس از اختتامیه همایش فیلم کوتاه میانه در محل آتلیه هنری نیلپر صورت گرفت، دیدار کنندگان به پاس حضور چندین ساله گل محمدی در عرصه های فرهنگی و هنری شهرستان میانه یکی از تندیس های همایش را که به عنوان جایزه دریافت کرده بودند، به وی اهدا کردند. 
پیمان جهانفر رئیس انجمن فیلم کوتاه شهرستان میانه در این دیدار با اشاره به توانمندی های علمی و هنری حسن گل محمدی وی را از چهره های مهم و تأثیرگذار فرهنگ و هنر شهرستان میانه برشمرد و گفت: مشاوره و راهنمایی های ارزشمند آقای گل محمدی در بسیاری از کارهای تجربی جوانان علاقمند به سینما و تئاتر و عکاسی تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت این جوانان داشته است.
جهانفر افزود: ما امشب اینجا جمع شده ایم تا پیام همبستگی و اتحاد فرزندان هنرمند این شهرستان را به گوش همگان برسانیم و بگوییم که ما به رغم تصور اشتباه عده ای، همواره در کنار هم هستیم و دست های یکدیگر را برای رشد و پیشرفت هنر این شهرستان می فشاریم.
قادر حسن زاده بازیگر و کارگردان تئاتر و سینمای شهرستان نیز با اشاره به برخی مسائل و مشکلات موجود در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان میانه گفت: متأسفانه برخی رویه های غلط در مدیریت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان میانه بسیاری از استعدادهای خلاق و توانمند را به حاشیه رانده است که این امر لزوم توجه جدی مسئولان شهرستان و استان به مسائل و مشکلات این حوزه را دوچندان می کند.
گل محمدی با تشکر از حضور فعالان فیلم و سینمای شهرستان در محل کارش گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که شما با چه مشکلات و محدودیت های انبوهی این عرصه تنگ و کوچک را برای فعالیت و رشد و پویایی استعدادهای جوان این شهرستان مهیا کرده اید و در روزگاری که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا هویت جوامع را به نابودی بکشانند مسئولان باید تندیس های تک تک شما را طلا بگیرند چرا که با ایثار و از خودگذشتگی جور نهادهای مسئول را بر دوش کشیده و با مرارت و سختی این فرصت ها را فراهم می کنید.
رئیس سابق انجمن عکاسی میانه از پذیرش تندیس اهدایی فعالان سینمای شهرستان که متعلق به سالار پویان نویسنده توانا و نوظهور شهرستان میانه بود خودداری کرد و گفت: آقای پویان و تک تک بچه هایی که شب و روز برای تهیه آثار ارزشمند خود زحمت کشیدند تا این همایش بر روی دلبستگی های آن ها برپا شود و زنده بماند، لیاقتشان حتی بیشتر از این تندیس هاست و همان بهتر که این سمبل های عشق و علاقمندی در دستان خودشان باشد.
فرج الله عزیزی منتقد فیلم و سینما و مدرس فلسفه و حمید محمدی نویسنده جوان میانه ای نیز در این دیدار حضور داشتند.

1
2
1 2