- ارسال کننده: حسن گل محمدی تاریخ: ۹۱/۱۲/۰۵

فرمانداری ویژه میانه هنوز در حد یک خبر غیر رسمی است + تصویر سایت دولت

فرمانداری ویژه میانه هنوز در حد یک خبر غیر رسمی است + تصویر سایت دولت

خبر فرمانداری ویژه شدن شهرستان میانه که این روزها سوژه روز محافل سیاسی و خبری میانه شده است هنوز از طریق مجاری قانونی و رسمی اطلاع رسانی نشده است.

موضوع ارتقاء سطح فرمانداری شهرستان میانه به فرمانداری ویژه از سال گذشته و با شدت گرفتن پیگیری ها از سوی جمعی از جوانان این شهرستان صورت جدی به خود گرفت و با تلاش های مجموعه فعالان سیاسی و مدیران این شهرستان آنگونه که گفته می شود، تا مرحله طرح در جلسه دولت پیش رفت.

در هفته ای که گذشت خبر تصویب این درخواست مردم میانه در کابینه دهم به سرعت در اطراف و اکناف شهرستان میانه منتشر شد و به دلیل حساسیت هایی که در قبال این موضوع وجود داشته و دارد به پرمخاطب ترین خبر چند ماه گذشته این شهرستان بدل شد. صحت و سقم این خبر اما هنوز در هاله ای از ابهام و تردید قرار دارد چرا که معتبرترین منبع خبری برای اعلام این خبر که پایگاه اطلاع رسانی دولت، می باشد هنوز هیچ خبری در این باره منتشر نکرده است. این در حالی است که نزدیک به 10 روز از انتشار این خبر سپری شده است.

سکوت سایت رسمی فرمانداری میانه در قبال این خبر و رویدادهای مرتبط با آن نیز در این میان به افزایش تردیدها در این مورد دامن زده است.

در این تصویر اخبار مربوط به آخرین مصوبات دولت در پایگاه اطلاع رسانی دولت، در خصوص تغییرات تقسیمات کشوری به چشم می خورد که آخرین آن مربوط به ایجاد شهرستان سرخه به مرکزیت شهر سرخه در استان سمنان است که در 15 بهمن ماه گذشته در این سایت منتشر شده است.

آخرین مصبات دولت در مورد تقسیمات کشوری

1
1