- ارسال کننده: B A L T I K A تاریخ: ۹۱/۱۱/۲۷

طرح استیضاح حاجی‌بابایی در خانه یک نماینده جا مانده است!

ثروتی در گفت‌وگو با راه دانشجو خبر داد:
طرح استیضاح حاجی‌بابایی در خانه یک نماینده جا مانده است!
 
ما اصرار داشتیم که استیضاح این هفته اعلام وصول شود اما هیات رئیسه مجلس از ما خواستند که این هفته از اعلام وصول شدن آن صرفنظر کنیم.
       گروه سیاسی  نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش که تعدادی از نمایندگان در پی حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در روستای شین‌آباد به دنبال آن بودند، گفت: ما طرح استیضاح را به آقای مددی (نماینده میانه در مجلس) داده‌ایم که برای اعلام وصول به هیات رئیسه ارائه دهد اما وی می‌گوید در خانه جا گذاشته است.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار راه دانشجو، اظهار داشت: ما اصرار داشتیم که استیضاح این هفته اعلام وصول شود اما هیات رئیسه مجلس از ما خواستند که این هفته از اعلام وصول شدن آن صرفنظر کنیم.

ثروتی بیان کرد: در صورت آماده بودن شرایط و اگر هیات رئیسه مجددا نگویند که به صلاح نیست این استیضاح هفته آینده اعلام وصول می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج نفر امضایشان را از این استیضاح پس گرفته‌اند گفت: این استیضاح ۳۰ امضا دارد و البته برخی نیز قصد دارند آن را امضا کنند و احتمال افزایش امضا‌ها در هفته آینده وجود دارد.

اما سید رمضان شجاعی کیاسری از دیگر امضا کنندگان طرح استیضاح حاجی بابایی گفت: به ما گفته‌اند که فعلا به دلیل شرایط سیاسی به صلاح نیست که استیضاح وزیر آموزش و پرورش اعلام وصول شود و به همین دلیل درست است که این استیضاح منتفی نشده است ولی در شرایط محاق قرار دارد و تکلیف اعلام وصول شدن یا نشدن آن معلوم نیست.

عبدالوحید فیاضی دیگر امضا کننده استیضاح حاجی بابایی نیز یادآور شد: استیضاح به قوت خودش باقی است و تمامی استیضاح کنندگان مصرانه پای این استیضاح ایستاده‌اند اما مشکل ما این است که هیات رئیسه می‌گوید به دلیل برخی مصلحت‌ها بهتر است این استیضاح فعلا اعلام وصول نشود.
1
1