- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۱/۱۱/۲۱

دکتر مددی در گفتگو با خبرگزاری فارس: مردم از مسئولان جلوترند

محمد‌علی مددی نماینده میانه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب، استکبار با همه ایادی داخلی و خارجی‌اش در راستای ناامیدی مردم ایران تلاش کرده که از مصادیق آن 8 سال جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و حالا تحریم‌های اقتصادی بوده است؛ آنها حتی به بیماران هم رحم نمی‌کنند و با این فشارها می‌کوشند اعتقاد مردم به نظام را تغییر دهند اما مردم ما مقاومت کرده و پشت سر رهبری حرکت کرده‌اند.

وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: تحریم‌ها، برخی مسائل داخلی و دو انتخاباتی که در پیش رو داریم باعث شده دشمنان بیش از پیش ایران را رصد کنند و با کمترین بهانه‌ای اینگونه القا کنند که مقبولیت مردمی نظام زیر سوال رفته است.

نماینده مردم میانه با اشاره به برخی چالش‌ها و منازعات داخلی گفت: مردم از اینگونه مسائل بیزارند و مطمئن باشید که این چالش‌ها تنها دل دشمن را شاد می‌کند اما مطمئن باشید مردم از مسئولان جلوتر هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: علی‌رغم گرانی‌های سرسام‌آوری که مردم تحمل می‌کنند اما باز هم مردم ما به تبعیت از رهبری و دفاع از انقلاب خواهند پرداخت.

1
1