- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۱۱/۲۰

دوخبر کوتاه از شهر میانه

بيش از 60 سرمايه گذار در ميانه به فعاليت مشغولند

فرماندارميانه با بيان اينكه بيش از 60 سرمايه گذار در ميانه مشغول فعاليت در حوزه هاي مختلف هستند از پيوستن كاپيتان شهبازي به جمع سرمايه گذاران و كارآفرينان در مراسم افتتاحهاي امروز خبر داد.

تقی خلفاپور در آيين افتتاح مدرسه صادقي پور و سالن ورزشي اين مدرسه گفت: به زودي شاهد ايجاد مجتمع فرهنگي مذهبي در مدارس زينبيه و ثارا... ، ساماندهي مزار شهدا و ایجاد مجتمعی دراين مكان خواهيم بود.

وي همچنين از هدررفت 160 تن سيب زيردرختي به علت نبود كارخانه سورتينگ خبر داد گفت :به لطف خدا و با تلاش سرمايه گذاران شاهد ايجاد 2 كارخانه سرتينگ در ميانه خواهيم بود كه عمليات اجرايي آنها شروع شده است.
فرماندار میانه همچنين افزود: با ايجاد 8 سردخانه توسط سرمايه گذاران تا فصل آينده ی برداشت سيب ، بيش از 70 درصد سيبهاي ميانه به اين سردخانه ها انتقال خواهد يافت.
خلفاپور گفت: شهرك كلوچه خالصه نیز در آينده اي نزديك با تامين اعتبار از سوي سازمان شهركهاي صنعتي استان در راستاي توسعه ایجاد خواهد شد که قسمت اعظم اين شهرك به بورس مبل اختصاص خواهد يافت.
 
http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=11361

*******************************************

انجام وظيفه عادي خيانتي بزرگ در حق نظام و مردم است

امام جمعه ميانه با بيان اينكه جايگاه ما مسئولين نعمتي الهي و فرصتي ست براي خدمتگزاري هرچه بيشتر به مردم ، انجام وظايف به صورتي عادي در دوران حاضر باهجمه های مختلف دشمنان را خيانتي بزرگ در حق نظام و مردم خواند.

حجت الاسلام محمدرضاحامدي در آيين افتتاح سالن ورزشي صادقي پور ميانه با اشاره به اينكه 22 بهمن يوم ا... به شمار مي رود و يوم ا... به روزي گفته مي شود كه عنايت خدا شامل حال ملتي می شود گفت : در اين روز ملت ايران از زير يوغ فرعون زمان آزاد شد که براي قدرداني از اين نعمت الهي بايد حضور گسترده و يكپارچه خود در اين روز بزرگ را به نمايش بگذاريم

حامدي تاكيد كرد : مسئولين مواظب باشند تا فرصتهاي بدست آمده برای آنها در راه خدمتگزاري بيهوده به هدر نرفته و با بهره برداري صحيح ، دين خود را نسبت به نظام و خون شهدا ادا كنند.

   
http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=11359
1
1