- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۱/۱۱/۱۵

اولین عکس پانورامای کروی میانه در میانالی

از لینک زیر تماشا کنید : 

http://www.360cities.net/profile/miyanehpix

کل تصویر حدود 4 مگابایتی می شود ، برای دیدنش قدری صبر لازم هست. روی تصویر با موس کلیک کرده و جابجا کنید تا زوایای مختلف را نمایش دهد. برای زوم از چرخ موس استفاده نمائید.کلیک راست کنید تا گزینه های مختلف را نشان دهد.در این سایت از حالت فول اسکرین هم می توان استفاده کرد و تمام حرکات با موس و چرخ موس قابل کنترل هست. در صورت نیاز به فلش پلیر جدید می توانید از سایتهای مختلف دانلود و استفاده نمائید.

این تصویر یک پانورامای 180*360 کروی هست. البته دو و نیم درجه (173*360) به علت تازه کار بودنم و نداشتن لنز  مخصوص تصاویر پانوراما و البته دوربینهای گران قیمت با تصاویر بهتر، تخفیف بدهید! اشکالات جزئی در تصویر را ببخشید. ولی بعد از یکسال تمرین جسته و گریخته و ساخت چند نمونه اولیه کاری کردم اثری از سه پایه و دوربین دیده نشود،

این کار هم با عجله بوده که تا یکی قبل از بنده اولین پانورامای کروی میانه را به نامش ثبت نکند.{#}

تصویر زیر سایت کامپیوتر پژوهش سرای دانش آموزی عین القضات میانجی میانه هست. نمونه های دیگری هم بعنوان تمرین از محوطه امامزاده اسماعیل(ع) میانه و میدان معلم ساخته شده که اشکالات بیشتری نسبت به تصویر زیر داشتند و ان شاء الله با رفع ایرادات و ایجاد امکان نمایش در خود صفحه سایت با نرم افزارهای بهتر، استفاده خواهند شد. این اتاق چهار تا لامپ مهتابی دارد آن سه شاخه وسطی نمی دانم از کجا وارد تصویر شد!

وسط کار متوجه شدم سه پایه دوربین را به اندازه کافی بالانبرده ام و دسته اش گیر خواهد کرد آن پریدگی لبه صندلی ممکن هست نتیجه ی همان باشد. این تصویر ترکیب حدود 250 قطعه عکس هست چون از لنز معمولی استفاده شده و لنزهای خاصی وجود دارد که باعث می شود با تعداد تصاویر خیلی کمتر هم بشود تصویر کروی ایجاد کرد.

اولین پانورامای کروی از میانه در میانالی

قبلاً در فروردین 1387 اولین پانورامای 360 درجه ای(با تصویر استوانه ای) از منظره شهر میانه را منتشر کرده  بودم 

 این تصویر توسط نرم افزار کوئیک تایم قابل مشاهده است ، لینک دریافت  فایل 700 کیلوبایتی :

https://docs.google.com/file/d/0Bz3CPXyeF1_uUTdWODNEaU5CMTQ/edit?usp=sharing

مهم : بعد از استفاده از لینک بالا در صفحه ای که باز می شود گزینه دانلود را از منوی فایل انتخاب نمائید تا کل تصاویر و فایلهای مورد نیاز بصورت یکجا دانلود شود. 

1
2
1 2