- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۱۱/۱۵

همایش تجلیل از فعالان همایش بین المللی نیمکت های سوخته

همایش تجلیل از فعالان همایش بین المللی نیمکت های سوخته 15/11/91
سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا: ارزش و اهمیت کار این شهدا صدها و هزاران بار بیشتر از ارزش کار قهرمانان است

 

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، مراسم پرشوری با حضور صدها نفر از بسیجیان و شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه جهت تجلیل از دست اندر کاران اولین همایش بین المللی نیمکتهای سوخته ( در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارا... شهرستان میانه) برگزار شد .

   در این مراسم سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فداکاری های شهدای دانش آموز علی الخصوص شهدای زینبیه و ثارا... میانه که قربانی آماج حملات هوایی دشمن قرار گرفته و در کمال مظلومیت به شهادت رسیده اند، ضمن تجلیل از خادمین اجرای همایش یادبود آنان خاطرنشان کرد: سند مظلومیت شهدای زینبیه و ثارا... بایستی در تاریخ کشور، اسناد بین المللی و در همه مکانها و مراکز فرهنگی ثبت و ضبط شود و به یک الگویی ارزشمند برای تاریخ و نسل جوان و نوجوان تبدیل گردد.

    فرمانده سپاه عاشورا همچنین بر پیگیری ثبت چگونگی شهادت این مظلومین در کتابهای درسی مدارس تاکید کرد و گفت: ارزش و اهمیت کار این شهدا صدها و هزاران بار بیشتر از ارزش کار قهرمانان است و بایستی این سند افتخار ملت شهیدپرور میانه، برای همیشه در تاریخ افتخارات کشور، ماندگار شود. 

   همچنین مهندس خلفاپور فرماندار شهرستان میانه با اشاره به غیرقابل باور بودن پیروزی انقلاب در برابر استکبار، گفت: پیروزی انقلاب و بازگشت غرورآفرین و مقتدرانه رهبر کبیر انقلاب به کشور یک معجزه الهی بود.

   وی به تلاشهای شبانه روزی دشمن برای سرنگون کردن انقلاب اشاره کرده و خاطرنشان کرد: دشمن در طول دوران انقلاب با تمام حربه ها و امکاناتش چه در ابعاد نظامی سیاسی و چه دیگر صحنه ها به میدان آمده است تا این انقلاب را به زانو در آورد و اکنون میدان مبارزه، میدان اقتصادی است و ما باید با تمام قوا در سنگرهای دفاع حضور یابیم و پیروزی در این میدان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مستلزم حضور تمامی اقشار علی الخصوص مادران و بانوان کشور است که بانوان با توجه به اینکه چرخه های اقتصادی خانواده ها و در کل کشور را در دست دارند لذا در این جنگ و اتخاذ اقتصاد مقاومتی نقشی حساس و حیاتی به عهده دارند .

   در ادامه مراسم از کلیه فعالان و دست اندرکاران اجرای همایش بین المللی نیمکتهای سوخته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل و قدردانی شد. 

1
1