- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۱/۱۱/۱۵

شهرداري، شبكه بهداشت و درمان، اداره آب، و اداره راهنمايي و رانندگي ميانه، لطفا پاسخ دهيد.

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان خوب سايت ميانالي.

مدتي است افرادي با شغل ميوه فروشي، سيب زميني فروشي و اخيرا هم كلم فروشي، در ضلع ورودي خيابان عين القضاة متصل به ورودي شهرك انديشه ميانه از ميدان بسيج، از كله سحر تا ساعت 8 شب، اقدام به سد معبر با وانت و نيسانهاي خود نموده اند و مشغول فروش ميوه هاي خود بدون در نظر گرفتن قوانين شهري هستند و اين در حالي است كه گويا هيچ يك از مسئولين محترم شهرداري، شبكه بهداشت و درمان، و اداره راهنمايي و رانندگي، تاكنون به اين قسمت از شهر گذرشان نيفتاده!

كارهاي نيمه كاره شهرداري در مورد ديواركشي نيروگاه برق و جاده مشرف به خيابان عين القضاة، و ريختن سنگها و ماسه و شن در كنار اين خيابان از يك طرف، و سد معبر نمودن وانتي ها و نيسان هاي دوره گرد از طرف ديگر، و تجمع خود مردم با ماشينهاي خود در اين منطقه آن هم براي خريد ميوه هايي كه معلوم نيست از كدام منطقه آمده و آيا سالم است و يا ناسالم، نه تنها شكل و روي ورودي شهر ميانه را بهتر نكرده بلكه به بدتر شدن آن اضافه نموده است و مدتهاست كه صبر كردم تا ببينم آخه مسئولي هست كه واقعا كارشناس مسائل شهري باشد، كه متاسفانه كسي از مسئولين هم تاكنون اقدامي ننموده است.

عده اي از مردم، خوشحال هستند كه اين ميوه فروشها باعث شده اند كه قيمت ميوه در ميانه به شدت كنترل شود ولي با وجود اداره اي مثل اداره بازرگاني، چرا بايد مردم چنين حرفي را بزنند؟ يكي از شهروندان ميگفت: كلمي خريدم 4000 تومان و آوردم منزل و از وسط نصفش كردم ديدم وسطش گنديده و نه تنها قابل خوردن نبود، جاهاي سالمش را هم مي خوردي، دل درد ميگرفتي! اين ميوه فروشها مي دانند از ساده لوحي من و شما چگونه سوءاستفاده كنند و اين رو مطمئن باشيد.

جناب شهردار محترم ميانه، من ميدونم آدمي اول خودش بايد بهداشت محيطش را رعايت كند، به عملكردهاي مسئولين شهر خود حتي اگر هم در مقام يك ميهمان و غيربومي باشد احترام بگذارد، ولي به هر حال جنابعالي هم بايد يه كاري بكنيد و همينطور از روي مسائل شهري، به سادگي رد نشويد. اگر هر روز از مسيرهاي ميانه ترددي داشته باشيد، متوجه وخامت قضيه ميشويد.

جناب رياست محترم شبكه بهداشت و كسانيكه به مسائل بهداشتي شهر مي رسيد، شما هم بايد پشت شهردار محترم را خالي نكنيد! اين همه تبليغ در مورد بهداشت توسط شبكه جنابعالي، واقعا باعث خرسندي ما شهروندان ميانه اي است ولي نقش شما هم در اين مورد كمتر از شهرداري نيست. مردم امروز شهرم، به خاطر مشكلات اقتصادي و براي دراومدن از شرمندگي در مقابل خانواده خود، حاضر به خريدن ميوه هايي با قيمت پايين هستند و شايد به مسائل بهداشتي آن دقت نظر نداشته باشند ولي شما بهتر مي دانيد مسائل غيربهداشتي، چه آسيبهاي زيانباري را مي تواند براي مردم و كودكان به دنبال داشته باشد هر چند هم اگر ميوه هايشان واقعا خوب باشد، بايد كنترل شود.

وقتي اكثريت قريب به اتفاق مردم مي گويند زمانيكه جناب آقاي كاظمخاني رئيس اداره راهنمايي و رانندگي وقت ميانه در سالهاي گذشته بودند، وضعيت عبور و مرور ماشينها به بهترين شكل ممكن بود، سخني به گزاف نگفته اند ولي من و شما هم به خوبي مي دانيم كه نسبت تعداد ماشينها از زمان جناب سرهنگ كاظمخاني تاكنون چندين برابر شده است ولي همه ما ميدانيم كه اگر قانون را رعايت كنيم، همه چيز كنترل مي شود و بايد كنترل شود.

اين آب مربوط به خيابان عين القضاة هم كه همچنان در حال ريزش به سمت جاده است و هنوز هم كه هنوز از زمانيكه تصويري رو در اين مورد براي عموم به مرحله نمايش گذاشتم، تاكنون رياست محترم اداره آب، كاري انجام نداده اند و همچنان اين آب در حال هدر رفتن است و با آشغالهاي اين وانتي و نيسانهاي ميوه فروش، آخر شب يه مخلوطي را درست مي كند كه بيا و تماشا كن!

وظيفه ما كاربران منتقد امروز كمك به شما مسئولين محترم است تا با ارائه مطالب، برايتان اطلاع رساني كنيم تا شما هم با مشغله زياد كاريتان كه براي همه ما قابل لمس است، بهتر بتوانيد نسبت به اين مشكلات آگاهي لازم را داشته باشيد. ما نسبت به شهر خود احساس مسئوليت مي كنيم و با هيچ يك از مسئولين، سر جنگ و دعوا نداريم.

ميوه فروشان

آشغال

آشغال

آشغال

تصوير پايين رو هم چند ماه گذشته گرفته بودم از به هدر رفتن آب در خيابان عين القضاة

هدر رفتن آب

و اما تصاويري كه در پايين مشاهده مي كنيد مربوط به طرح كاپيتان شهبازي خيابان ارتش در شهرستان ميانه است كه گويا با آسفالت خيابان، حدود 600 ميليون تومان هزينه برداشته و واقعا هم شهرداري محترم و همكارانشان، زحمت كشيده اند ولي يه انتقاد يا بهتر بگم يه پيشنهاد چون وقتي انتقاد گفته ميشه، سريعا عكس العمل منفي نشون ميدن، مثل يكي از كارمندان اين نهاد مردمي كه اخيرا هم به يكي از شهرستانهاي همجوار نقل مكان كرده!

آقاي شهردار، شما كه زحمت كشيده ايد و اين همه هزينه كرده ايد، چرا به امنيت اين پياده رو فكر نكرده ايد؟ مثلا اگر يه ماشين با سرعت برخورد بكنه با اين پياده رو، و خداي ناكرده به يه كودكي كه سرگرم بازي با اسباب بازيهايي كه آنجا برايشان نصب كرده ايد برخورد بكنه و منجر به فوت آن كودك يا حتي پيرمردي كه روي نيمكتهاي نصب شده در پياده رو بشه، چه كسي پاسخگوست؟! و يا اگر كودكاني كه در حال بازي هستند و ناگهان كودكي در اثر دويدن و بازي كردن، به سمت خيابان بدود و ماشيني هم او را زير بگيرد و منجر به فوت و يا معلوليت بشود، چه كسي پاسخگوست؟! والدينش يا شهرداري؟ والدينش يا اداره راهنمايي و رانندگي؟ پس بهتر است اين قسمت از پياده رو را حتما حصار كشي كنيد و حتي پاركينگي هم براي ماشينها در نظر بگيريد...و بعدا افتتاح كنيد.

طرح كاپيتان شهبازي

طرح كاپيتان شهبازي

طرح كاپيتان شهبازي

طرح كاپيتان شهبازي

منتظر پاسخ مسئولين و نظرات شما دوستان عزيز هستم

 

1
1