- ارسال کننده: کامران قره داغی تاریخ: ۹۱/۱۱/۰۷

من شهروند میانه ای هستم

من شهروند میانه ای هستم و تعصب خاصی به شهرم داشته و دارم و قصدم از بیان مطالب ذیل صرفا به خاطر پیشرفت شهرم بوده و نیتی غیر از آن ندارم .

قوه مقننه یکی از مهمترین قوای سه‌گانه در جمهوری اسلامی ایران می باشد. توجه به اینکه مجلس جایگاه قانون‌گذاری و متشکل از فضائل و عصاره ملت و در رٱس همه امور است به این نهاد مهم نظارتی در کشور نقش تعیین کننده‌ای می‌دهد و سیل توجهات اقشار مختلف جامعه را به سوی نماینده مردم سرازیر می‌کند و وکیل مردم در معرض آماج انتقادات منصفانه و غیرمنصفانه قرار می‌گیرد و عده‌ای با دلسوزی هر چه تمام سعی در بیان دیدگاه‌های خود و انعکاس مشکلات جامعه را دارند و جمعی نیز به هر نحوی از انحاء قصد تخریب چهره و شخصیت نماینده را دارند.
 
از آنجایی که نماینده یک شخص واحد است و وابستگی به هیچ ارگان و نهاد دولتی نباید داشته باشد و ندارد و هیچ‌گونه پرسنل و نیرویی برای انجام وظیفه برایش تعریف نشده و در صورت وجود چنین نیروهایی به هیچ وجه کفاف رسیدگی به مشکلات فراوان مردم که نماینده را تنها و یا آخرین ملجٱ و پناه خود می‌دانند نمی‌کند، لذا به مرور زمان در شهرستان‌ها خواص با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و ایجاد فازهای منفی در پیکره عوام جامعه در جهت تخریب چهره و نفی عملکردهای مثبت آن شخص برآمده و زمینه را برای رکود سیاسی صاحب کرسی بهارستان آماده و مهیا می‌کنند و این چیزی است که ما مردم میانه سیاست زده دیده و درک کرده‌ایم. درحالی که این امر علاوه بر ضررهای فراوان مادی که در تخریب سرمایه‌ای غنی شهرستان به کار می‌گیریم، خیانتی بزرگ به مردم نیز محسوب می‌شود.

پس بیایم دست در دست هم برای آبادانی شهرمان قدم های مثبت بر داریم .

1
1