- ارسال کننده: سعید _محمدی تاریخ: ۹۱/۱۱/۰۷

تشکر و اعتذار

 

 

انا لله و انا الیه راجعون

تشکر و اعتذار

                                                  

زنده ياد احد محمدي

 

گلچـــــین روزگار عجب با سلیقه است

می­چیند آن گلی که به­عالم نمونه است

هر گل که بیشتر به چمن می­دهد صفا

گلچیــــــــن روزگار امانــــــــش نـمی­دهد

 

 

مشیت الهی چنان بود که پدری دلسوز و مهربان، انسانی مخلص و فداکار، زنده یاد شادروان احد محمدی پس از سال­ها اظهار عشق، علاقـــــه و محبت قلبی به مردم، ندای رسا و ملکوتی «ارجعی الی ربک» را اجابت نموده و روح پاکش به ملکوت اعلی بپیوندد.

آنچه بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشید، الطاف خاصه و خفیه الهی و همدردی همه عزیزان بود که بزرگوارانه ما را با حضور آرامش بخش و دلسوزانه­ی خویش مورد تفقد قراردادند. به­همین سبب بر خود واجب می­دانیم به­مصداق حدیث شریف « من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق» از همه عزیزان و عموم سروران گرامی، مدیریت و همکاران شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان خاتم الانبیا به­خصوص همکاران بخش رادیولوژی، مدیریت و همکاران ادارة آموزش و پرورش به ویژه گروه کارشناسی شاهد و ایثارگران، مدیریت و همکاران ادارة ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق، دانشگاه آزاد اسلامی، مدارس شاهد، آیت اله میانجی، فرزانگان، شهدای زینبیه، آزادگان، ثامن الائمه و موحد، شهید بهشتی، پرسنل شرکت­های ایران خودرو و تام ایران خودرو، گروه صنعتی بهمن، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت امنای مسجد فاطمه الزهراء (س) اصناف، بازاریان، طلافروشان و پارچه فروشان، مدیریت و پرسنل بانک ملی و سینا، رسانه­ها و مطبوعات و . . .  که با قدوم پر مهر خود در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم آن زنده یاد، ما را همراهی نموده یا از طریق تلفن، نمابر، درج آگهی، ارسال اعلامیه، بنر، ایمیل، پیامک و با نثار تاج گل و حضور در مزار، ما را مورد عنایت خویش قرار داده و مرهمی بر قلب داغــدارمان بوده­اند، صمیمانه اظهار تشکر و سپاسگزاری نموده و حضور گرم و پرشور عزیزان را که نشانه قدردانی از زحمات خالصانه ایشان است، ارج ­نهیم و سر تعظیم در برابر همت والایشان فرود ­آوریم.

چنانچه به­علت تألمات روحی، امکان تشکر و سپاس حضوری از همه بزرگواران میسر نشد پوزش طلبیده و از درگاه ایزد منان و یگانه هستی بخش، برای شما آرزوی سلامت، سعادت و اجـر عظیم الهی را داریم.

در پایان از زحمات بی­دریغ جناب آقای دکتر ابوالحسن شاکری، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی که یار و یاور همیشگی آن زنده یاد در تمام مراحل زندگی به ویژه در طول مدت درمان  بودند،  تشکر و قدردانی نموده و از خداوند منان، سلامتی و سعادت ایشان و خانوادة محترمشان را آرزومندیم.

خانواده­های معزا

1
1