- ارسال کننده: حسین-پوربهرامی تاریخ: ۹۱/۱۱/۰۴

قربانیان اوباش دستگیر شده را شناسایی کنند

به گزارش قافلانتی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ گل صباحی در تشریح جزییات این خبر گفت: یکی از اشرار و اوباش نامی کرج به نام «علی – ش» مدتی بود به اتهام جرایم مختلف از جمله اغفال نوجوانان، شرارت و عربده کشی، اخاذی و خفت گیری و جرایم متعدد دیگر تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان میانه، کرج و تهران بود و جدیدا نیز در مناطق مختلف کرج شرارت و اوباشگری می کرد و برای اینکه در دام قانون گرفتار نشود هرروز تغییر مکان می داد بدون اینکه از خود سرنخی به جا بگذارد مخفیگاه خود را تغییر می داد. اما سرانجام با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبتهای نامحسوس محل اختفای نامبرده در منطقه شاهین ویلای کرج شناسایی شد.

وی افزود: مأموران با محاصره منطقه مورد نظر قصد دستگیری وی را داشتند اما این شرور به محض رویت مأموران با استفاده از چاقو به سمت مأموران حمله ور شد و ضمن مجروح کردن مأموران قصد متواری شدن داشت، مأموران نیز به منظور مهار و دستگیر کردن وی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح این شرور را از ناحیه هر دو پا هدف گلوله قرا ر داده و او را دستگیر کردند.

گل صباحی ادامه داد: این متهم شرارت های بیشماری در شهرهای مختلف مرتکب شده است اما بیشتر قربانیان به خاطر تهدیدهای این شرور اقدام به شکایت نکرده اند و یا اینکه از مکان و مشخصات کامل او مطلع نبودند به همین خاطر قاضی پرونده برای شناسایی این شرور شیطان صفت از سوی قربانیان، دستور چاپ عکس و چهره بدون پوشش او را در جراید کثیرالانتشار صادر شد تا چنانچه کسی از سوی این متهم مورد اخاذی، تجاوز به عنف و... قرار گرفته است اعلام شکایت کند تا به پرونده او به صورت کاملاً محرمانه رسیدگی گردد.

گفتنی است شاکیان می توانند برای اعلام شکایت خود به دادسرای شهرستان کرج و یا به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج – میدان طالقانی مراجعه کنند.

1
1