- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۱/۱۱/۰۲

وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان میانه خبر داد

 
هوشمندسازی 33 هزار مدرسه/ توسعه نیازمند آموزش و پروش توانمند است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای هوشمند سازی 33 هزار مدرسه در سه سال گذشته افزود: تمام ملت ایران باید بسیجی‌وار وارد میدان هوشمند سازی مدارس شوند هر چند که مشکلات اعتباری داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در همایش فرهنگیان میانه با اشاره به  اجرای هوشمند سازی 33 هزار مدرسه در سه سال گذشته افزود: تمام ملت ایران باید بسیجی وار وارد میدان هوشمند سازی مدارس شوند هر چند که مشکلات اعتباری داریم .

وزیر آموزش و پرورش افزود: توسعه پایدار و تقویت پایه های نظام ،نیازمند آموزش و پرورش توانمند و مقتدر است.          

وی تقویت آموزش و پرورش را سبب نجات جامعه دانست و گفت: ولایتمدار واقعی کسی است که عملاً هماهنگ با مقام معظم رهبری به وظایف عمل کند و یقیناً کسی که از حق ولایت و مردم بگذرد قسم به خون شهدای زینبیه و ثارالله در دو دنیا بدبخت خواهد بود.

حاجی بابایی اضافه کرد: همه مسئولان اعم از مجلس، دولت و قوه قضائیه باید با آگاهی کامل نگذارند حق نظام و خون شهدا پایمال شود.

وی تحول بنیادین را تغییر و تحول در نگاه به مسائل آموزش و پرورش خواند و گفت: ارتقاء جایگاه علمی و منزلت اجتماعی معلمان، استادان، فرهنگیان و فن آوران و بحث تکریم و بزرگداشت جایگاه آنها از مهمترین ارکان سند تحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش  پنج عنصر علم، ایمان، عمل، اخلاق و تفکر را اصلی ترین موضوعات آموزشی به دانش آموزان برشمرد و افزود: مهمترین دوره زندگی دانش‌آموز و تأثیرگذارترین آن مقطع ابتدایی است که باید در این دوران دانش‌آموزان را به شناخت این عناصر پنج گانه واقف کرد.

1
1