- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۱۰/۳۰

تابلو نصب می کنیم ولی ...

با تصاویر انتقاد می کنیم و ای کاش ...

تابلو نصب می کنیم ولی افسوس و صد افسوس دقت لازم را در کار نداریم اگر تا حالا اتفاقی نیفتاده بروید خدا را شاکر باشید پس خدا این شهر را نگه داشته است ! دوستان عزیز از حرف بنده ناراحت نشوید. انتقاد نمی کنم ولی یه سئوال: اگر کودک دلبند شما در پیاده رو راه برود و خدای نکرده به زمین بیفتد و با این مانع برخورد و سرش به این پیچ ها برخورد کند ! چه حالی پیدا می کنید ؟ چه کسی را مقصر می دانید؟

تصویر زیر نمایانگر سخن بنده است:

منظور از بیرون گذاشتن این پایه ها با این پیچ هایش چیست؟ آقای محترم که این تابلوها را نصب می کنید کمی دقت کنید ! شاید بگویید کودک چرا باید با این برخورد کند ؟ مگر شما در کودکی خود زمین نخوردید.

من می گویم که می توان با کمترین هزینه کارهای زیربنایی خوبی در شهر انجام داد و از دوباره کاری جلوگیری کرد. چرا باید در کارهایمان دوباره کاری صورت بگیرد؟ چرا باید بیت المال را بیهوده اسراف کرد! امروز آسفالت می کنیم و فردا لکه گیری؟ چرا ؟ چرا از اول دقت لازم را نمی کنیم ؟ با این گرانی چرا!

تابلو نصب می کنیم جای تشکر دارد ولی چند انتقاد:

1- برادر عزیز بهتر نیست پایه های تابلو را کمی بلند نصب کنید نیم متر اگر بلندتر شود مشکلی پیش می آید؟

2- در این تابلو مسیر سه مکان را نشان می دهد . یکی عریضتر و دوتای دیگر هم عرض! یکی سفید و دیگری نارنجی! بهتر نبود برای زیبایی شهر در یک تابلو نوشته می شد شاید هزینه اش کمتر می شد. و شاید برای کارتان دلیل خاصی دارید خدا می داند!

 

 

1
1