- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۱۰/۲۵

سخنی با شهردار آینده شهر میانه

سخنی با شهردار آینده شهر میانه 

شهردار محترم میانه سلام علیکم از اینکه سکان هدایت شهرداری میانه را بدست گرفتید خیلی خوشحالیم و این سمت را به جنابعالی تبریک عرض می کنیم . اما امروز که این سخن را با شما در میان می گذارم قصد کاندیدا شدن را دارید انشاا... که به هدفتان برسید .

آقای محترم که امروز در سر ، نشستن بر سر کرسی شهرداری می پرورانید و فردا شهردار خواهید شد چند مطلب را با شما در میان می گذارم و قصد دارم در سخنان آتی منظورم را با تصاویر بگویم تا در برنامه هایی که به شورای شهر ارائه می دهید مثمرثمر باشد.

دوست عزیز هدف از شهردار شدن خودرا افتخار ندانید افتخار آن است که گوشه ای از مشکلات شهر را برداشته باشید. برنامه های خوب ارائه بدهید. در تنظیم برنامه ها ، برنامه های میان مدت و کوتاه مدت را به طور جامع بیان کنید برنامه های بلند مدت را نیز بطور کامل توضیح بدهید که چه اهدافی دارید! طوری رفتار نکنید که بگویند اگر شهردار نباشد فرقی به حال مجموعه شهرداری و شهر نخواهد داشت.

 مطالعه کنید که چه کسانی بر این مسند نشسته و رفته اند یکی در زمینه فضای سبز از خود نامی بجا گذاشت یکی در احداث خیابان و آسفالت و دوستانی هم آمدند و رفتند. برادر عزیز بدانید که این مسند تا آخر عمر به شما وفادار نخواهد بود طوری رفتار کنید که مردم از رفتن شما ناراحت شوند!

دوست گرامی بدانید شهرداری میانه با این بودجه به جایی نمی رسد به فکر افزایش بودجه و درآمد باشید! برنامه هایی تنظیم کنید که بودجه شهر را افزایش دهد برنامه هایی ارائه دهید که درآمد شهرداری افزایش یابد. شهردار آینده شهر ، شهر میانه کاستی های زیادی دارد. برای خود مشاورانی در زمینه های مالی، فرهنگی، تبلیغاتی، فضای سبز و ... انتخاب کنید . حتما نباید از نیروهای شهرداری باشد . از نیروهای جوان و تحصیلکرده شهرمان استفاده کنید که جویای نام باشند. اگر از مجموعه شهرداری انتخاب کنید روال همین است پس برای خود مشاور انتخاب کنید. مشاورانی که راهنمای شما باشند به فکر آبادانی شهر باشند. مشاورانی که کاستی های شهر را لمس کنند. توسعه فضای سبز مدرن را برای شما پیشنهاد کنند. تبلیغات مدرن را پیشنهاد کنند تا هم جلوه شهر جذاب شود و هم درآمد زایی شهرداری افزایش یابد. دوست عزیز مشاورانی انتخاب کنید که شهر را از این داربست تبلیغاتی نجات دهد و به شما بگوید که زمان داربست ها به اتمام رسیده است . نه اینکه سازه های تبلیغاتی این چنینی در سطح شهر که مشاهده می کنیم پیشنهاد کند!

شهروند گرامی درد دل زیاد است نمی خواهم وقتتان را زیاد بگیرم انشاا... در شماره های آتی با تصاویر سخن می گویم . به امید آن روزی که شهری آباد و در شان شهروندان میانه ای خونگرم و شهیدپرور داشته باشیم .

1
1