- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۱/۱۰/۲۵

فرمانداری ویژه ، حرفهایی که فردا برایش دیر هست


سکوت نمایندگان محترم مجلس و ابهام آفرینی طرفدارانشان در مورد فرمانداری ویژه میانه و فرمانداری ترکمانچای به مراحل حساسی رسیده و سوالاتی مطرح می شود که لازم هست امروز به آنها فکر کنیم. 
این طور که مشخص هست، چه فرمانداری ویژه میانه به نتیجه برسد و چه نرسد، مهندس حسینی پیروز این میدان از نظر اهالی شهرستان(غیر از اهالی ترکمانچای) خواهند بود چون اگر به نتیجه برسد در نتیجه کسب دستور از رئیس جمهور توسط ایشان خواهد بود که بنرهای تبریک زودهنگام خیلی وقت است در جای جای شهر خودنمایی می کند و اگر به نتیجه نرسد زمینه هایی که از الان چیده شده و در لابه لای نوشته ها و اظهار نظر همشهریان دیده می شود حاج آقا مددی و بعضی از اهالی ترکمانچای را مقصر معرفی می کند مشخص هست که چون ایشان بیشتر متضرر خواهند شد لازم است تلاششان برای رفع ابهامات هم بیشتر باشد این ابهامات با جلسات خصوصی و نیمه خصوصی رفع نمی شود و با انتشار بیانیه ها و تشکیل جلسات عمومی مقدور هست.
از یک طرف موضوع فرمانداری ویژه ی میانه قطعی اعلام می شود و از طرف دیگر به پیگیری همزمان فرمانداری ترکمانچای اشاره می شود. اعلام فرمانداری ترکمانچای که قبل از طرح موضوع فرمانداری ویژه ی میانه بوده باعث ایجاد حساسیت به موضوع در همشهریان ترکمانچایی شده است، مشخص هست که چنین وضعیتی از قبل پیش بینی نشده و اتفاقات ناگهانی رخ داده. بهترین راه خروج از وضعیت فعلی و جلوگیری از ناراحتی های قطعی بعدی، نشست های مشترک مردم و مسئولین و نمایندگان محترم مجلس در شهرستان خصوصاً در شهر ترکمانچای و انتشار بیانیه های مشترک آرامش بخش با اعلام وحدت بین نمایندگان در پیگیری موضوعات شهرستان هست وگرنه ادامه وضعیت فعلی، میدان دادن به افراد سود جو و بی مسئولیتی هست که آتش بیار معرکه ها هستند.
هر اتفاقی که بیافتد ، چه امروز و چه فردا در زمان انتخابات ریاست جمهوری، مواظب باشیم بازیچه گردانندگان سایتهای طرفدار فتنه نشویم.  {#}

1
2
1 2