- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۱۰/۲۴

دو خبر کوتاه از میانه

حضور حداقلی مردم ایران در انتخابات تنها خواسته دشمن است

 
امام جمعه میانه با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در موضوع انتخابات گفت: ذهن دشمن بر روی انتخابات 92 متمرکز شده و چون نمی توانند جلوی انتخابات را بگیرند سعی در حضور حداقل و یا کم جلوه دادن حضور مردم درانتخابات دارند.

حجت الاسلام حامدی افزود:به فضل خدا با حضور بی‌نظیر و باشکوه مردم، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام خنثی خواهد شد.

وی با تسیلت سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: اول شخص عالم خلقت حضرت محمد (ص) و اسلام کاملترین دین است که قبل از رحلت ایشان مورد هجمه بدخواهان و منافقین صدر اسلام قرار گرفت اما با درایت و از جان گذشتگی ائمه اطهار که سنگرداران و حافظان اسلام بودند از گزند این دسیسه ها حفظ شد.
حامدی همچنین با اشاره به 24 دی سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اظهار داشت: مشارکت همه دستگاه‌ها در رشد و پیشرفت آموزش و پرورش از دستاوردهای تشکیل این شوراست و جا دارد دولت با کمک دولت به مساله آموزش بپردازد
 
http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=10893
 
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
 
مدافعان انقلاب باید از توطئه های دشمن پرده بردارند
 
فرماندارمیانه گفت: مدافعان انقلاب باید از توطئه های نرم افزاری و پیچیده دشمن پرده برداشته و به مردم نشان دادند.

تقی خلفاپور روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد دهه فجر میانه از مسئولین کمیته ها خواست تا باهمه توان ، جدیت و دقت تمام وارد میدان دهه فجر شوند زیرا دشمن با فراهم دیدن بسترهای لازم ،تنگنا ایجاد کرده ، با فشار به مردم و دامن زندن به اعتراضات آنها ، در کمرنگ کردن ایام الله دهه مبارک فجر و به تبع آن حضور حداقل مردم در انتخابات تلاش خواهد نمود.

وی افزود: جمع بندی حرکات گذشته و امروز ، فرمول مبارزه دشمن برای نابودی نظام اسلامی ایران است.
فرماندار میانه اظهارداشت: دهه فجر امسال می تواند انرژی بیشتری به مردم در راستای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بدهد که این میسر نمی شود مگر با شناخت دشمن ، شناخت محورمبارزه با دشمن ، شناخت روش مبارزه ، سازماندهی مجاهدین و مبارزین راه و توجیه آنها برای اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران حفظ شود.

خلفاپور در تشریح اهداف و روش‌های دشمن در قبال انتخابات آینده ریاست جمهوری، افزود: با بصیرت و آگاهی نباید بگذاریم دشمن به هدف مورد نظر خود برسد.
 
http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=10892
1
1