- ارسال کننده: عاشق شهدا تاریخ: ۹۱/۱۰/۲۳

الهی ، خوابهای مارا تبدیل به بیداری بفرما!

 
 شیری

بعد از ظهر چهارشنبه مورخ 20/10/91 ، سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان میانه میزبان مراسمی بود که  نماینده شهرستان  متاثر از فضای حاکم برجلسه، فرهنگ مردم این خطه  را صدسال جلوتر ازدیگر نقاط کشوردانست! واین بار قول داد که چنین مراسماتی هر 15 الی 20 روز  تشکیل شود.

به همین بهانه ،ضرورت ذکر نکاتی چند احساس میشود  :

حافظه تاریخی همشهریان  دیار ما با آن فرهنگ  غنی  و 100 سال جلوتر از دیگر نقاط  کشور !!،   خاطرات چندان دلچسبی از برخی تحرکات سطحی و و صرفا ویترینی و نمایش های تبلیغاتی را در خود به ثبت نرسانده است .

چراکه آن هنگامی که نماینده های منتخب و مریدانشان، مشغول خیمه شب بازی های عوام فریبانه شان بودند و ما هم مشغول تماشای آنها!! ،  تصمیمات کلان و محوری تری گرفته میشد که مارا برای همیشه بن  بست نشین می کرد و در نهایت هم کرد و ما ماندیم افسوس اینکه  .... .

امروز هم وقتی که ما تمامی هم وغم نماینده این شهرستان را صرفا در ارائه یکسری گزارشات خلق الساعه مشاهده میکنیم و پشت بند آن رفتارهای بسیار زننده و و تبلیغات آماتورگونه برخی مگسان دور شیرینی را ملاحظه میکنیم فعلا زورمان تنها به قلم فرسایی میرسد  تا بنگاریم و صبر کنیم  و همچون آن دانشمند فرزانه که بعداز 80 سال عمر ، دعا فرمود:  الهی ، خوابهای مارا تبدیل به بیداری بفرما! ما  هم دعا بکنیم  تا شاید فرجی حاصل شود !

مگر یاد نگرفته ایم که چنانچه کار برای خدا باشد و نیت خدمترسانی هم در سر باشد، عزت مند بودن وعزیز شدن دراجتماع، هدیه خاص الهی  خواهد بود (من اصلح بینه و بین الله اصلح الله بینه و بین الناس).  لهذا در عجبیم که چرا عنوان نمایشی      " ارائه گزارش عملکرد"   بهانه ای جهت مانورهای  بسیار زننده ای میشود که بعضا  قلم هم  شرم نوشتنش را  دارد. لذا بدین منظور از شخصیت حقوقی نماینده منتخب شهرستان انتظار میرود تا با دقت نظری جامع تر ، مدیریت مناسبتری را اعمال نماید.

پرهیز جدی از عوام پنداشتن عامه مردم و متوسل نشدن به شیوه های نادرست رقابتی که اغلب هم کهنه و دمده شده اند    (( همچون رونمایی کردن های مکرر و چندین باره والبته از زوایای گوناگون!!! از یک یا چند مورد انجام وظیفه با بنر باران کردن محیط شهری و بادست آویز قراردادن اسناد مکتوب و شاهدان زنده!!! )) و صد البته  مراوده ی صمیمی وتنگاتنگ با نماینده دیگر شهرستان ،از خواسته های بجا و متاسفانه خاک خورده ی شهروندان از نمایندگان منتخب خودشان میباشد.

پیشنهادی هم داریم تا محکوم به انتقاد  بدون راهکار  نشویم و آن اینکه آقایان مسئول، در نشستها وجلسات عمومی خودشان ، و با ارتباط چهره به چهره  (نه صرفا مجازی) با ولی نعمتان خودشان! موانع و مشکلات وانتقادات را ببینند و بشنوند و حل کنند .

مردم ما میخواهند منتخبین و مسئولانشان با برنامه ریزی عمیقتر و اعلام عمومی و رسمیتر ،وبانهایت احترام به جمیع سلایق و با جذب حضور ساعی و مشارکت پر رنگتر  مسئولین ادارات و نهادهای مختلف شهرستان و حومه  ،از برخوردهای معامله گرانه !! و رادیکال به شدت دوری جویند تا با متکلم وحده شدن افراد نهادهای خاص علمی و اغلب آویزان بابت اخذ امتیاز! و معلوم الحال، به نوعی تداعی گر ستاد مرکزی انتخاباتی نماینده منتخب نباشند!!

 

در پایان  ضمن ارج نهادن به اقدامات مثبت هر دو نماینده شهرستان ،  گلایه ای از حضور کمرنگ هردو نماینده منتخب مردم (( بالاخص مهندس حسینی به علت بدقولی بابت حضور در  دفتر میانه در اواخر هرهفته که چندی پیش رسما اعلام کرده بودند!)) در دفاتر ارتباطی شان هست که امید آن داریم  با برنامه ای که رسما اعلام میکنندو حتما هم  با تلاشی مضاعف بر اجرای دقیقش همت میگمارند و پویائی سازنده ای که شاهدش خواهیم بود  رضایت خدا و خلقش را کسب نمایند.

 

به نمایندگی ازجمعی از دوستان اهل رسانه شهرستان میانه

ولی شیری

1
1