- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۰/۰۲/۲۷

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد.

 مدیر عامل محترم سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در  نامگذاری سال 1390 به نام سال جهاد اقتصادی و نیز در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و وظایف سازمانی خود، از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری میانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی، مهندس واحدی با بیان این خبر افزودند:

 تعداد 96 دستگاه تاکسی فرسوده زیر مدل سال 1378در شهر میانه فعالیت می کردند که با آغاز طرح جدید نوسازی ناوگان و حمایتهای دولت محترم ، مالکین 68 دستگاه تاکسی جهت تعویض و تبدیل به احسن نمودن خودرو ثبت نام کرده و تعداد 20 نفر آنها خودروی جدید خود را دریافت نموده و تحویل بقیه خودروها به زودی صورت خواهد گرفت.

ایشان بالا بودن سود تسهیلات اعطایی ، طولانی بودن مدت زمان تحویل تاکسی جدید و پلاک انتظامی خودرو را از مشکلات طرح مذکور و مالکین تاکسیهای فرسوده بیان نموده و اظهار امیدواری کردند با برطرف شدن این موانع، مالکین مابقی تاکسیهای فرسوده جهت تعویض خودرو رغبت بیشتری نشان دهند.

ایشان نوع خودروهای جدید را از نوع پژو 405 ، سمند و روآ سال اعلام کرده و اضافه کردند با متوقف شدن تولید خودروی روآ، تاکسی روآ نیز از لیست خودروهای جدید حذف شده است. (ضمناً تاکسی پراید نیز قبلاً از ناوگان تاکسیرانی حذف شده بود)

وی در آخر از زحمات پرسنل محترم سازمان ، مسئولین محترم بانک صادرات شعبه مرکزی میانه و نیز نمایندگی های محترم ایران خودرو جهت ثبت نام و پیگیری امورات تاکسیهای فرسوده سپاسگزاری نمودند.

1
1