- ارسال کننده: بهرام رنجبران تاریخ: ۹۱/۱۰/۱۹

... اگر اتفاق نیفتد؟

        بسمه تعالی

      ............اگر اتفاق نیفتد؟؟؟

افزایش توقعات اجتماعی بدون در نظر گرفتن تبعات آن میتواند تاثیرات سوئی را در جامعه بگذارد.اصولا هر اقدامی به منزله پایان آن و رسیدن به هدف تلقی نمی شود، بلکه شروع مسیری است که بایستی در جهت تحقق آن تلاش و جدیت نشان داد و در کنار آن قابلیت ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل را بیان نمود.

آنچه که این روزها بیشتر در افکار شهروندان محترم نقش بسته ارتقا جایگاه مسئولیت سیاسی شهرستان می باشد، حرکتی میمون و مبارک است و به طراحان و پیگیر کنندگان آن باید احسنت گفت. ولی نقطه مهم در این است !!! چرا پیگیر کنندگان با علم باینکه موضوع صرفا طرح یک در خواست بوده و دستور صادره باید مراحل قانونی خود را جهت رسیدن به نتیجه بایستی طی کند اجازه دادند این گونه حرکتی در شهر اتفاق بیفتد؟ در همه کارها و امورات بایستی مناعت طبع و عزت انسانی شهروندان را محفوظ نگهداشت تا از این نیروی مثبت و کارساز و تحول آفرین (حرکت مردمی) در جایگاه خود به نحو احسن و شایسته استفاده شود. به عنوان یک شهروند از کلیه شهروندان و مسئولان ،مردان و زنان،جوانان، دانشگاهیان،کسبه و اصناف ،اهل قلم ، متفکران، اندیشمندان و نمایندگان که در اعتلای میانه قدم بر میدارند ، قلم میزنند، اظهار نظر میکنند قدر دانی نموده و هر حرکت و قدم مثبت وسازنده آنها را گامی به سوی پیشرفت میدانم .

بیایید خودمان را به قضاوت از عملکرد خویش وا داریم در آن موقع است که به خود اجازه نخواهیم داد حتی با احساسات خود نیز بازی کنیم .اگر در خواست مورد انتظار اتفاق نیفتد چه کسانی پاسخگو خواهند بود؟ آیا این شهامت را داریم که بیاییم و از مردمی که این همه زحمت کشیده اند عذر خواهی کنیم؟ شاید پاسخ به این سوالات کمی سخت باشد !!!! ولی با خویشتنداری و با حوصله و آرامش مسائل و درخواست ها را به پیش بردن می تواند امیدواری زائدالوصفی را در جامعه بوجود آورد که اگر انتظارات هم به وقوع نپیوندد چیزی از مردم شریفمان کم نخواهد شد و عزتمان مستدام خواهد ماند.

1
1