- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۱۰/۱۵

انتقاد با تصاویر

در دشمنی دورنگی نیست ، کاش دوستانم هم در موقع خود چون دشمنان بی ریا بودند.

 

با توجه به تصویر فوق می توان فهمید که قبل از انجام آن دقت لازم صورت نگرفته است!چرا؟

امروزه در سطح شهر تابلوهای راهنما بصورت گسترده نصب و در حال نصب شدن است . اول باید بدانیم برای چه تابلو نصب می کنیم و هدف از آن چیست؟ هدف اگر این باشد که کاری کرده ایم همچون تصویر فوق است که بعد از نصب تازه به یادمان افتاده است که باید تابلوها را لکه گیری کنیم همچون آسفالت !

تصویر زیر :

با دیدن تصویر زیر می توان میادین را به آسانی یافت. از مسئول محترم و نصاب آن تشکر می کنیم ولی عزیز برادر فقط میادین در برنامه ریزی شما تعریف شده است؟ میانه دو سه تا خیابان دارد که برای همه آشکار است حتی برای آن غریبه ای که می آید در عرض 5 دقیقه کل میانه را می گردد! اما اخوی محترم ، دوست گرامی که باز با خود می گویی این انتقاد می کند! نه انتقاد نیست درد دل است ! چرا ؟چرا باید از یادمان برود که بطرف بیمارستان را فراموش کرده ایم . چرا قبل از نصب شدن دقت لازم نمی شود. همچون برنامه ای است که امروز خیابانی را یکطرفه می کنیم بعد فردا پشیمان و از کار خود منصرف می شویم!

چند متر پایین تر همین تابلو  دوباره نصب شده و فقط چند خیابان نامش تغییر یافته است .

به نظر نمی رسد اگر کلمه بطرف بیمارستان امام میانه گنجانده می شد بهتر نبود. فقط خدا نکند فردا با ماژیک بنویسید بطرف فلان جا.

تصویر زیر نشان از آینده نگری مهندسین ما می باشد. آقا و خانم محترم به نظر شما تا کی باید حقوق عابرین را زیرپا بگذاریم

 

امروزه بطور گسترده تابلوهای تبلیغاتی نصب شده است که درآمد شهرداری افزایش می بابد. خدا را شکر اگر این درآمد صرف عمران و آبادانی شهر شود جای شکر دارد . باید توجه کرد که اگر درآمد شهرداری بیشتر شود عمران و آبادانی شهر نیز با مدیریت قوی و توانمند روز به روز بهتر می شود. اما عزیز برادر با دیدن تصویر فکر نمی کنید اگر عابری خدای نکرده با این میله برخورد کند چه اتفاقی می افتد؟ حتما خواهید گفت مگر کور است ؟

دیگر سخن خاموش : آینده از آن ماست آن را به نحوه احسن ترسیم کنیم .

ای کاش بعد از انتشار تصویر زیر مسئول محترم لااقل دستی به این سایه بان می کشید !

سخن آخر:

در تابلوها کلماتی همچون به طرف بیمارستان ، فرمانداری ، شهرک های آن طرف جاده حتی بهتر است بطرف چاله و چوله

میله های نصب شده در تابلوهای تبلیغاتی خیلی پایین نصب شده است که امکان برخورد با عابر را دارد. حتما کار مهندسی صورت بگیرد!

در پایان سخن: از مسئولینی که به فکر آبادانی شهر هستند تشکر می شود

1
1