- ارسال کننده: حامد یزدانی دیزگوین تاریخ: ۹۱/۱۰/۱۰

اصلاحیه و عذر خواهی افکار نیوز در خصوص مصاحبه نماینده میانه دکتر مددی

در پی درج مصاحبه ای با دکتر مددی و اشتباهی که در خصوص فرمانداری ترکمنچای که به اشتباه فرمانداری ویژه ترکمنچای ذکر شده بود ، پس از پیگیری و تماس تلفنی که با دبیر سیاسی افکار نیوز صورت گرفت ایشان ضمن عذر خواهی متن مصاحبه را اصلاح کرده و اظهار نمودند که اشتباه هنگام پیاده نمودن فایل صوتی خبر انجام گرفته است.

در زیر متن اصلاح شده ولینک مربوطه درج شده است.

http://www.afkarnews.ir/vdcfxedymw6dexa.igiw.html

اصلاح  و پوزش سایت افکار نیوز :

هنگام پیاده کردن مصاحبه با آقای مددی ، نماینده محترم میانه اشتباهی از سوی خبرنگار افکار نیوز صورت گرفت که ضمن پوزش ، مصاحبه فوق بدین صورت اصلاح می گردد:


در زمینه فرمانداری ترکمنچای نیز، ترکمانچای با قدمت ۸۰ سال بزرگ ترین بخش است و تمام شرایط را برای فرمانداری دارد. در زمینه فرمانداری ویژه میانه نیز تمام کارها انجام شده و در دستور کار دولت قرار دارد. 

وی در این خصوص  توضیح داد :طبق قانون روستاههای با بیش از ۲ هزار نفر جمعیت باید شهر محسوب شوند، ودر شهرستان میانه ۲ روستای آچاچی و صومعه علیا واجد شرایط شهر شدن را هستند و این نشان میدهد که دولت در زمینه تقسیمات کشوری اهتمام کافی نداشته است.


وی ادامه داد : دشمن همواره به دنبال تفرقه است و همیشه سعی می کند از سوژه های حساس برای تفرقه افکنی استفاده کند. اما از این موضوع مطلع نیست که کلیه قومیت های ایران و مردم آذربایجان به انقلاب و نظام وفا دارند و توطئه دشمن را می دانند و با حرکات تفرقه انگیز مقابله می کنند.

1
1