- ارسال کننده: میانه ایها تاریخ: ۹۱/۱۰/۰۵

سلامت و بهداشت شهروندان در خطر است

 

کاش از نمایندگان مردم در مجلس این آقایان شورای شهر یاد می گرفتند و بعوض برخی  کارهای سیاسی و انتخاباتی (که در سایتهای میانه  دیدیم )  با شهرداری میانه  (که همچنان در یک منطقه مرکزی شهرداری باقی مانده  و بدلایل نامعلومی به چندین منطقه شهرداری نمی خواهند یا نمی گذارند تقسیم شود!)به فکر مردم و میانه بودند .
حداقل انتظار مردم  که از آسفالت کوچه ها نا امید شده اند  رسیدگی و مبارزه و معدوم کردن  موشها و سگهای موجود در سطح شهر است که کلیه اهالی محلات مختلف میانه را به تنگ آورده و در حال تبدیل به یک معضل می باشد :

لطفا به اطلاعیه شهرداری زنجان و اقدامات خوبشان نیز توجه کنید :
فارس: معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: این نهاد به ازای هر لاشه زنده یا مرده سگ‌های ولگرد در سطح شهر زنجان 15 هزار تومان پرداخت می‌کند.

غلامحسن احمدی با اشاره به انتشار آگهی در جراید برای واگذاری معدوم کردن سگ‌های ولگرد به بخش خصوصی اظهار داشت: معدوم کردن سگ‌های ولگرد در سطح شهر زنجان هیچ وقت متوقف نشده اما با توجه به افزایش تعداد این حیوانات در سال جاری، شهرداری درصدد افزایش اکیپ‌های معدوم سازی در سطح شهر است.

وی افزود: طبق آگهی منتشر شده شهرداری زنجان به ازای هر لاشه زنده یا مرده سگ‌های ولگرد در سطح شهر زنجان 15 هزار تومان پرداخت می‌کند.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان برف‌روبی از سطح خیابان‌های شهر را از وظایف شهرداری عنوان کرد و افزود: انجام درست و به موقع این کار نیازمند همکاری شهروندان است که برف‌های پشت بام و حیاط منازل خود را سر موقع به محوطه بیرون از منزل انتقال دهند.

وی تاکید کرد: اولویت نخست در برف‌روبی سطح شهر، خیابان‌ها و معابر اصلی، مراکز عمومی مانند بیمارستان‌ها و مدارس و در مرحله دوم محدوده هسته مرکزی شهر و در نهایت خیابان‌های فرعی است.

احمدی از تغییر زمان جمع‌آوری و حمل زباله در شهر زنجان خبر داد و گفت: زمان جمع‌آوری و حمل زباله از سطح شهر از ساعت 23 شب به چهار صبح تغییر یافته است، که این موضوع به فراغت کارکنان شهرداری به هنگام بارش‌ها برای پاکسازی خیابان‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به کنترل جمعیت موش‌ها در سطح شهر زنجان گفت: با اقدامات انجام شده جمعیت این حیوان به کنترل در آمده است.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان حل مشکل موش در سطح شهر را به طور کامل غیرممکن اعلام کرد و گفت: رعایت نظافت از طرف شهروندان و همچنین ماموران شهری 80 درصد مشکل حضور موش‌ها را در کانال‌های شهری حل می‌کند و 20 درصد مشکل باقیمانده هم با اقدامات دیگری نظیر تله‌گذاری و لایه روبی و کف سازی کانال‌های شهری و در مرحله پایانی استفاده از سموم حل می‌شود.

وی تاکید کرد: مبارزه با موش به دلیل هوش بالای این حیوان مشکل است به همین دلیل است که نمی‌توان به صورت 100 درصد این حیوان را از بین برد.

1
1