- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۱/۱۰/۰۲

راننده تاکسی امانتدار ؛ تحویل کیف حاوی پول نقد توسط راننده تاکسی شهر میانه

تحویل کیف حاوی پول نقد توسط راننده تاکسی شهر میانه

یکی از رانندگان خدوم و زحمتکش تاکسی درونشهری میانه کیفی حاوی مبلغی پول نقد و مدارک را تحویل سازمان حمل و نقل همگانی نمود که پس از طی مراحل اداری و صورتجلسه، کیف به صاحب آن تحویل گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه روز شنبه مورخ 11 آذر ماه آقای احمد فرید آزاد یکی از رانندگان خدوم و زحمتکش تاکسی درونشهری میانه با مراجعه به سازمان حمل و نقل همگانی کیفی حاوی مبلغی بالغ بر 7.130.000 ریال پول نقد و مدارک تحویل سازمان حمل و نقل همگانی نمود که این سازمان ضمن قدردانی از ایشان و بررسیهای لازم و احراز هویت صاحب کیف، پس از طی مراحل اداری و صورتجلسه کیف را به صاحب آن تحویل نمود.

لذا بمنظور ارج نهادن به عمل خیر و خداپسندانه این راننده عزیز، تقدیرنامه و جایزه ای به عنوان یادبود توسط مدیر عامل سازمان به نامبرده تقدیم گردید.

متن تقدیر نامه بشرح ذیل می باشد :

برادر بزرگوار آقای احمد فرید آزاد ـ مالک و راننده  محترم تاکسی کد 236

احتراماً بدینوسیله از امانتداری و زحمات جنابعالی در راستای  ارائه خدمات بهینه به شهروندان و رعایت قوانین و  مقررات سازمان حمل و نقل همگانی  تقدیر می نمائیم. امید است که زحمات و تلاشهای آن برادر گرانقدر در جهت کسب رضایت عموم شهروندان با رعایت موازین اسلامی ، اخلاق حسنه و وظیفه شناسی مورد عنایت پروردگار متعال قرار گیرد.

«موفقیت ، بهروزی و سلامتی جنابعالی و خانواده محترمتان را آرزومندیم» 

مدیر عامل سازمان ـ واحدی

1
2
1 2