- ارسال کننده: بارش اکارسو تاریخ: ۸۹/۱۲/۲۰

فیش حقوقی یک نماینده مجلس

با سلام

 

برای نوشتن این متن خیلی فکرکردم . خیلی سوالها برایم ایجاد شد، و اینو میدونم با خواندن این مطالب این سوالها برای شما هم ایجاد خواهد شد.

 

در فیش حقوقی که مد نظر من است، پایه حقوق این نماینده یک میلیون و 694 هزار و 427 تومان است که حق عائله مندی 51 هزارو516 تومان و حق اولاد 26هزار و 712 تومان است.

از نماینده 49 هزار هزار و ۴۱۹ تومان به خاطر غيبت ساعتي ، ۳۵ هزار و ۵۵۵ تومان به خاطر بيمه، ۱۵۲ هزار و ۴۹۸ تومان بابت بازنشستگي و ۱۲۲ هزار و ۱۳۷ تومان به خاطر ماليات كسر شده و درواقع كسورات وي ۳۵۹ هزار و ۶۶۲ تومان است. خالص دريافتي اين نماينده يك ميليون ۴۱۳ هزار تومان است.

 

 fishe hogug

با توجه به ذهنیات من در شهر میانه ،و کارهای کاندیداهای شهرمان تصور من خیلی زیادتر از این بود چون این رو به وضوح دیده ام که یک کاندیدا برای این که انتخاب شود ،کارها و اقداماتی از جمله شام دادن یا شارژ ایرانسل و از این قبیل هزینه های انتخاباتی را در دستور کار خود قرار داده است و این یعنی خرج چند صد میلیون پول برای آوردن رای .

 

اصلاً مگر امکان دارد کسی به خاطر این مقدار حقوق چند صد میلیون خرج کند؟

 

آیا اگر همین نماینده انتخاب شود به فکر خدمت به شهرش خواهد بود یا به فکر در آوردن پولهایی که خرج کرده است؟ ویا به فکر تامین نیازهای کسانی که برای وی خرج کرده اند؟

آیا به نظر شما ارزش یک رای ما به اندازه ی یکبار شام خوردن است؟

(( به نظر من شخصی که به هر نحوی ، رای خودش رو آگاهانه یا غیر آگاهانه ویا به پول یا شام می فروشد ، آینده خودش ، فرزاندانش ، خانواده اش ، همشهریانش و از همه مهمتر شهر وکشورش را تباه می کند ))

 

1
2
1 2