- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۷

جریمه ی سی هزاری جای حق پارک را گرفت

با حذف حق پارکبانی و ممنوعیت پارک در خیابان معلم شمالی به طرف میدان معلم حضور پلیس در این خیابان برای جریمه ی رانندگان پر رنگ تر شده است. به گزارش خبرنگار قافلان نیوز: حدود یک هفته ای می شود که در مسیر خیابان معلم شمالی به طرف میدان معلم تابلو های پارک ممنوع نصب شده است و پلیس های راهنمایی و رانندگی در این مسیر فعال شده اند و هر راننده ای که در این مسیر خودروی خود را پارک می کند را جریمه سی هزاری می کنند.

قبل از تبدیل شدن این مسیر به پارک ممنوع، صاحب این مسیر پارکبانانی بودند که از خودرو های پارک شده، حق پارک می گرفتند.

با توجه به اینکه خیابان معلم شمالی یکی از پر رفت و آمدترین مسیر هاست و با وجود مغازه های تجاری و چندین پاساژ در این خیابان، روزانه این مسیر جمعیت بسیاری را در خود جای می دهد، جای خالی پارکینگ در این محل بشدت احساس می شود و با یک طرفه شدن جای پارک در این مسیر هم مشکلات زیادی برای مراجعین بوجود آمده است بطوری که جای پارک حتی کفاف خودروهای مغازه داران خود محل را هم نمی دهد چه برسد به سایر عموم.

باید دید که مسئولان مربوطه قبل از تصمیم گیری در رابطه با اجرای این طرح چه جای پارکی جایگزینی را در نظر گرفته اند و آیا پارکینگی در این مسیر وجود دارد که خودرو ها بتوانند در آن محل پارک کنند؟ یا این طرح فقط به فکر حذف مسیر پارک بوده و طرح کارشناسی شده ای نیست؟

با بررسی کوچه های اطراف این خیابان نیز می توان به این نتیجه رسید که جای پارک دیگری در آن محوطه ها پیدا نمی شود زیرا قبلا توسط خود اهالی استفاده شده است.

بهتر نیست قبلا از اجرای اینگونه طرح ها، پیامد ها و موارد جایگزین ابتدا بررسی گردد تا با اجرای آن شهروندان گرامی جور درد سرهای اجرای اینگونه طرح ها را نکشند؟

1
1