- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۷

توضیحات مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی در مورد راه اندازی سازمان اتوبوسرانی و پرداخت الکترونیکی کرایه ها

 

بمناسبت 26 آذر ماه «روز ملی حمل و نقل و رانندگان» ، مهندس واحدی مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه مصاحبه ای با خبرنگار روزنامه ابتکار داشتند.

بخشی از مصاحبه مذکور که به موضوع راه اندازی سازمان اتوبوسرانی و پرداخت الکترونیکی کرایه ها اختصاص داشت بشرح ذیل می باشد :

راه اندازی سازمان اتوبوسرانی

مهندس واحدی در ادامه مصاحبه به پیگیری موضوع سازمان اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت به استناد ماه 85 قانون شهرداریها و با توجه به نیاز شهر ، موضوع راه اندازی سازمان اتوبوسرانی به تصویب شورای سازمان حمل و نقل همگانی و شورای اسلامی شهر میانه رسید و موافقت استانداری نیز اخذ شده و در وزارت کشور در مراحل پایانی خود می باشد که انشاءالله پس از تصویب اساسنامه تأسیس سازمان اتوبوسرانی در وزارت کشور ، سازمان در شهر میانه تأسیس و مستقر خواهد شد و تحول زیادی در جابجایی مسافرین را موجب خواهد شد.

پرداخت الکترونیکی کرایه ها

ایشان در ادامه از اهم برنامه در دست اقدام  سازمان به تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری میانه به سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه اشاره کرد و گفت ارائه خدمات با کیفیت و در کمترین زمان مهمترین هدف سازمان حمل و نقل همگانی است و در جوامع امروز با پیشرفت علم و فن آوری دیگر نیازی به پرداخت های نقدی سنتی که دارای نواقص و معایب بسیاری می باشد وجود ندارد. لذا به منظور رفاه حال مسافرین و رانندگان ، مطالعات و مقدمات کار فراهم شده و به امید خدا در سال 1392 اجرایی خواهد شد.

لازم به توضیح است که متن کامل مصاحبه فوق که گزارش جامعی از عملکرد 9 ماهه سازمان حمل و نقل همگانی در سال 1391 می باشد؛ به زودی منتشر خواهد شد.

1
1