- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۶

به زودی آرم شهرداری میانه رونمایی می شود

 

 

به زودی آرم شهرداری میانه رونمایی می شود


هیئت داوری فراخوان طراحی آرم شهرداری میانه اثر برگزیده این فراخوان را انتخاب کرد.
با انتخاب اثر برگزیده از میان بیش از 80 اثر طراحی که طی دو مرحله به دبیرخانه فراخوان طراحی آرم شهرداری میانه ارسال شده بود هیئت داوری این فراخوان، برنده نهایی این رقابت هنری را مشخص کرد.
فراخوان طراحی آرم شهرداری میانه امسال به پیشنهاد شهرداری میانه و تصویب شورای اسلامی این شهر طی دو مرحله انجام یافت که در مرحله اول به دلیل پایین بودن کیفیت آثار ارائه شده هیچ یک از شرکت کنندگان موفق به کسب امتیازات مطلوب هیئت داوران نشد و با نظر هیئت داوری و موافقت شهردار میانه برای بار دوم فراخوان تجدید شد.
در مرحله دوم این فراخوان 32 اثر از سوی شرکت کنندگان به دبیرخانه ارسال شد که از بین آثار رسیده طرح آقای جواد تیموری با اندکی تغییرات مورد قبول داوران قرار گرفت.
 جلیل خرده فروش شهردار میانه در پایان جلسه هیئت داوران با تشکر از همه طراحان و هنرمندانی که به دعوت شهرداری میانه پاسخ مثبت داده و زحمت تهیه و ارسال آثار را متحمل شده بودند از اعضای هیئت داوری فراخوان نیز به صورت ویژه تشکر کرد و گفت: اساتید محترم طراحی و نقاشی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان و استادان گرانقدر گرافیک و باستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی میانه در زمینه داوری و انتخاب این اثر ماندگار همکاری بسیار خوب و نزدیکی با شهرداری داشتند که جای تشکر ویژه دارد.
 حسن گل محمدی دبیر اجرایی این فراخوان نیز در خصوص نحوه استفاده از این نشان در شهرداری میانه گفت: اثر انتخاب شده پس از تایید در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای ثبت در اداره ثبت مالکیت معنوی ارسال خواهد شد و پس از آن با انجام مراسم رونمایی در نمادها و علائم عمومی و اسناد اداری شهرداری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 گل محمدی افزود: ایده تهیه آرم و نشان اختصاصی برای شهرداری میانه از سال 84 از سوی روابط عمومی شهرداری مطرح و پیگیری می شد که به دلایلی تحقق این امر به تعویق افتاده بود و امسال با پیگیری ها و حمایت های شهردار و اعضای محترم شورا اسلامی شهر این موضوع به جد پیگیری و اجرا گردید و انشاالله به زودی با رونمایی از این نشان گام مهمی در تشخّص و هویت بخشی به نهاد شهرداری میانه برداشته خواهد شد.

 

1
1