- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۴

دو اخبار کوتاه از میانه ...

صفحه اصلی --> آرشیو
 
میانه/ عدم رعايت عفت در خانواده ها باعث ترويج منكرات است
 
فرماندارميانه رعايت نكردن مسائل كوچك از جمله مستحبات را سبب ايجاد گناهان بزرگ عنوان كرد و گفت: عدم رعايت عفت در خانواده ها باعث ترويج منكرات بسياري در جامعه مانند بدحجابي است.

تقی خلفاپور درهمایش شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات ميانه بر تذكر لساني با حفظ آبروي افراد در فرايض امر به معروف و نهي از منكر تاكيد كرد.

وي اظهار داشت : وظايف ما به عنوان مسئولين نظام در راستاي احياي این دو فریضه ، سنگينتر و گناه كوچك ما منكري بزرگ در جامعه محسوب می شود که نيازمند توجه ويژه است.

خلفاپور رعايت سلسله مراتب اداري و نيز رعايت ادب ، اخلاق ، رفتار و كردار از سوي كارمندان و مسئولين ادارات را سبب ترويج معروفات و پرهيز از منكرات در اين نهادها خواند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ميانه نيز در اين همايش خواستار حفظ شئونات اسلامي ، ترويج معروفات و كاهش منكرات در ادارات و ارگانهاي دولتي شد.
سرهنگ عباسقلی احمدزاده از عدم رعايت حق و حقوق دولت و بيت المال در جامعه اظهار تاسف كرده گفت: تعصب در مسئوليت و توجه به قوانين نظام سبب حفظ آبروي نظام و اسلام خواهد شد.

وي تذكر لساني ، كتبي و برخورد قانوني با كارمندان خاطي را موجب خدمت به مردم و احياي امر به معروف و نهي از منكر در ادارات خواند.
 
 
منبع : http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=10451
 
 
 
 
 
میانه/ عادت به گناه از ثمرات سكوت در برابر منكر است
 
امام جمعه ميانه گفت: عادت به گناه و اصرار به آن از ثمرات سكوت در برابر منكر است.

حجت الاسلام محمدرضاحامدي در جلسه روز پنج شنبه همايش شوراهاي امر به معروف و نهي از منكرادارات ميانه قساوت قلب را آخرين و مهمترين مرتبه از مراتب سكوت و بي توجهي در برابر منكرات خوانده بر حساسيت عمومي بعنوان لازمه احيای امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تاكيد كرد.

وي حرام خواري ، ناشايسته سالاري ، تضييع حقوق و تصرفات غيرمشروع را از منكرات رايج مورد تاكيد امام حسين (ع) خواند که تسلط قوم اشرار و شيطان بر مردم راآسان و هموار می کند.
 
 
منبع : http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=10450
 
1
1