- ارسال کننده: علی میانجی تاریخ: ۸۹/۱۲/۱۶

خودتان از خودتان تقدیر کنید

 رسم جالبی در میانه مد شده. نمی دونم در جاهای دیگه هم اینطوریه یا این قضیه از شاهکارهای شهرمونه؟

اخیراً در سطح شهر می بینیم که بعضیها می آیند و از خودشان تقدیر می کنند. مثلاً برای خود تابلو تقدیر می فرستند یا برای خود بنر تبریک تهیه و در سطح شهر نصب  می کنند.

بعنوان نمونه یک اداره ای به دستور رئیس چند بنر بزرگ تبریک و تقدیر با متن آنچنانی و عکس جالب از  رئیس آماده کرده و با پول اداره تهیه و به اسم از طرف کارکنان اداره ......... یا از طرف جمعی از شهروندان در سطح شهر نصب می کنند.

مثال جالبتر اینکه از طرف مدرسه پیغام می دهند که برای تقدیر از فرزندتان یک کادو (جایزه) بخرید و به مدرسه بیاورید تا از فرزندتان تقدیر نمائیم.!!!!!!!!!!!!!!!

قدیمها اینطوری نبود. حالا یکی  وضعش مالیش توپه یک کادو گران یا با حجم بزرگ می خرد و یکی که وضع مالیش خوب نیست، وای به حال بچه بیچاره او. هر قدر هم درس بخونه و ممتاز بشه ازش تقدیر نمیشه.

در همین سایت میانالی ، یکی یک مطلبی تهیه می کنه (کپی یا ...) بعد اون مطلب در سایت منتشر میشه یا به دلایلی منتشر نمیشه . سپس فرستنده مطلب شروع به تبلیغات می کنه و با خواهش و تمنا از بقیه اعضا می خواد تا از مطلب وی بازدید کنند و به مطلب امتیاز دهند.

سوال :

آیا نمیشه رئیس اداره درست تر کار کنه تا مردم خودشون ازش تقدیر کنند؟

آیا مدرسه نمیتونه حداقل یک تقدیر نامه که هزینه اش هزار تومان هم نمی شود تهیه کرده و  فقط به دانش آموزان ممتاز بده؟

آیا نمیشه به جای ارسال پیام خصوصی ، به اعضای سایت این آزادی را بدهیم تا خوشان مطلب مورد علاقه شان را انتخاب و مطالعه کرده و نظر و امتیاز دهند؟

 

حال خودتان از خودتان تقدیر کنید.

1
1