- ارسال کننده: قارا سید تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۱

برخورد دو سواری در کیلومتر 45 جاده قدیم میانه تبریز، یک فوتی و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

بر اثر وقوع 3 تصادف در محورهای مواصلاتی استان، 2 تن کشته شدند و 4 تن راهی بیمارستان شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذرباجانشرقی، در تشریح چگونگی وقوع این تصادفات گفت: ساعت 8 صبح امروز _ 21 آذر _ در کیلومتر 45 جاده قدیم میانه تبریز، برخورد دو سواری یک فوتی و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

حبیب حسینقلی زاده ادامه داد: 3 مصدوم سانحه توسط آمبولانس کوهساران، و هلال احمر پایگاه عجمی به بیمارستان میانه منتقل شدند.

وی همچنین از وقوع یک مورد واژگونی خودروی پیکان در جاده تبریز آذرشهر نرسیده به پلیس راه خبر داد و گفت: به دنبال ایست قلبی و تنفسی راننده و متعاقب آن عدم کنترل خودرو و واژگونی آن، راننده در دم جان باخت و اقدامات احیایی تکنسین های اورژانس، نتوانست وی را از مرگ نجات دهد.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی باری نیسان با عابر پیاده در راه روستایی جاده ی کوشکسرای گفت: متاسفانه بر اثر شدت حادثه، عابر در دم جان باخت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اشاره به افزایش مزاحمتهای تلفنی به 115 استان و یادآوری جایگاه مهم اورژانس برای نجات هر چه سریعتر حیات بیماران، افزود: فوریت های اورژانس 115 می تواند برای نجات جان هموطنان در اسرع وقت اقدام کند که جای دارد هموطنان از تلفن های بی مورد خود داری کنند.

1
1