- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۰

این همه تصادفات در داخل شهر میانه و چه باید کرد

خیابانهای شهر میانه در سالهای اخیر شاهد ترافیک سنگین می باشد و باید دیگر قبول کنیم که خیابانها گنجایش این همه خودرو را نداشته و با یک طرفه کردن خیابانها شاید برای مقطع زمانی کم مشکل ترافیک حل شود ولی در طولانی مدت خیر!

یکی عوامل موثر در تصادفات داخل شهر موتورسیکلت می باشد که در بیشتر تصادفات دخیل می باشد. اکثر راکبان این موتورها جوانان شهرمان هستند که اکثر آنها می خواهند نیروی جوانی را بدین طریق خالی کنند. بهتر است مسئولین پیست موتورسواری احداث کنند تا جوانان شهرمان بتوانند از آن بهره ببرند. و این عمل باعث می گردد در داخل شهر تصادفات کمتری رخ دهد.چرا باید شهرداری مراغه پیست قایقرانی احداث کند ولی ما هنوز پیست موتورسواری نداریم. ما نمی توانیم پیست قایقرانی احداث کنیم ولی به نظر شما پیست موتورسواری هم نمی توانیم احداث کنیم. توضیح اینکه نباید در احداث آن چاله و چوله نیز احداث کنیم . چون وجود چاله و چوله نیز خود دلیل بر بروز تصادفات و صدمات جانی و مالی می باشد که امیدواریم مدنظر قرار گیرد.

راهنمایی و رانندگی و مامورین محترم زحمات زیادی می کشند خدا می داند هر روز چند قبض در این شهر برای خودروها نوشته می شود . آقا و خانم محترم چرا کمربند نبستی؟ چرا دوبله پارک کردی؟ چرا زنجیرچرخ نداری؟ و ...

آیا برای موتورسواران نیز چنین مجازاتی هست ؟ چرا سرعت زیاد است چرا حرکات مانوری می دهی چرا کلاه ایمنی نداری چرا .... آیا تاکنون موتورسواری جریمه شده است ؟ چرا در این مورد کاری صورت نمی گیرد؟

البته جا دارد از نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی تقدیر و تشکر گردد که در بعضی از ساعات روز مخصوصا ساعات ظهر و عصر در مواقع معین در محلهای مشخص با حضور فعالانه خود باعث امنیت بیشتر می گردد تشکر گردد که حتی عده ای از موتورسوارانی که باعث ایجاد مزاحمت می شوند را مانع آنها شده که جای تشکر دارد که همه این فعالیت ها نشان از مدیریت قوی و ارزنده مسئول محترم شان می باشد .

1
1