- ارسال کننده: قارا سید تاریخ: ۹۱/۰۹/۱۹

برخورد آردی و پراید در کیلومتر 7 جاده ی میانه _ تبریز 7 تن را راهی بیمارستان کرد.

برخورد آردی و پراید در کیلومتر 7 جاده ی میانه _ تبریز 7 تن را راهی بیمارستان کرد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، با اعلام این خبر گفت: با اعلام گزارش وقوع این حادثه در ساعت 14:10 ظهر _ 8 آذر _ به اپراتور فوریتهای پزشکی، پایگاههای قافلانکوه، میانه و  عجمی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
حبیب حسینقلی زاده گفت: بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستان توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی اعزامی به محل، 7 مصدوم سانحه به بیمارستان میانه منتقل شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با ابراز تاسف از اینکه اکثر تصادفات در نزدیکی شهرها و 30کیلومتری شهرها به هر دلیل اعم از خواب آلودگی راننده و یا عجله برای رسیدن، به وقوع می پیوندد، از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.
وی از رانندگان خواست، وقتی بر سر صحنه تصادف حاضر می شوند و مصدوم در ناحیه کمر و یا گردن اظهار ناراحتی می کند، با توجه به اینکه احتمال ضایعه ی نخاعی وجود دارد، مصدوم را به هیچ عنوان حرکت ندهند و فقط مصدوم را با پتو بپوشانند تا زیاد احساس سرما نکند.

1
1