- ارسال کننده: میانه ایها تاریخ: ۹۱/۰۹/۱۷

تا کی انتظار برای اتحاد واقعی نمایندگان میانه ؟

تا کی انتظار برای اتحاد واقعی نمایندگان میانه  ؟

یک چیزی می گم  خودتان اگر باور نمی کنید ، تا پایان دوره چهار ساله نمایندگی این دونماینده فعلی صبر کنید!  اگر عده ای گذاشتند این دو نماینده با هم اتحاد داشته باشند   !
بعضیها که در محفل و هیاتی  خاص ! همگی با هم هستند و  حتی چندین سال با این نمایندگان فعلی کارد و پنیر بودند ! و در  دفاتر و ستادهای هر دو نماینده نفوذ کرده اند ، نمی گذارند این دو نماینده فعلی با هم متحد و مشغول خدمت کامل شوند  !

اگر این  افراد فرصت طلب  ! بگذارند  ،  با اتحاد  دو نماینده پرتلاش میانه خیلی از کارها درست و مشکلات 20 و 30 ساله کل شهرستان میانه می شود !
همین نفوذیها ! در سایه اختلاف  و تفرقه افکنی در میان  دو نماینده فعلی  ،  با کمال تعجب خودشان شنیده شده  هر هفته با  یکی از نمایندگان سابق میانه به روستاها و بخشهای  شهرستان میانه می روند و برای یکی از میانه ایهای تهران نشین  که فعلا سمتی هم ندارد  عهد و پیمان می گیرند  که مثلا : ((هر کس قبلا به من  ه !  رای داده بود بیاید و در دروه انتخابات آینده  مجلس  در میانه به  آقای  ف !   رای دهد !)) .
ببینید چگونه  برخی مصلحت اندیشان   که همیشه به فکر جیب خود و نزدیکانشان هستند ، دارند با رای و آینده مردم شهرستان میانه می کنند !

 

1
1