- ارسال کننده: لبیک یا مهدی(سرباز ولایت33) تاریخ: ۹۱/۰۹/۱۳

مراسم افتتاح ساختمان جدید حسینیه رزمندگان شهرستان میانه با حضور سردار پورجمشیدیان 13/09/91

سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در مراسم افتتاح ساختمان جدید حسینیه رزمندگان میانه گفت : هیئت رزمندگان اسلام باید به دور از جناح بندی ها و تفکرات شخصی بوده و مرکزی برای پذیرش نیروهای انقلابی باشد .

ساختمان جدید حسینیه رزمندگان سپاه ناحیه میانه با حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان  و مسئولین شهرستان میانه طی مراسم باشکوهی ، به دست سردار پورجمشیدیان افتتاح شد .

   در این مراسم سردار پورجمشیدیان ضمن تاکید بر حفظ وحدت و انسجام بین نیروهای رزمنده و سپاهی گفت : محور حرکت و منش هیئت رزمندگان اسلام باید علما ، رزمندگان ، پاسداران و بسیجیان بوده و اشعار ، مداحی ها ، نوحه خوانی ها ، حرکت های نمادین خیابانی و حتی پذیرایی هایش متفاوت از دیگران بوده و الگوی شایسته رفتاری برای سایرین باشد . به بیان دیگر هیئت رزمندگان اسلام باید به دور از جناح بندی ها و تفکرات شخصی بوده و مرکزی برای پذیرش نیروهای انقلابی باشد و شاخصه بارز آن ، وحدت بین نیروها باشد .

    فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فراگیر شدن تفکر بسیجی در سراسر جهان گفت : امروز شاهد به نتیجه رسیدن و ثمره حرکت مقدس و آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای در دنیا هستیم و بر کسی پوشیده نیست که آنچه در جهان بر علیه استکبار و استعمار انجام می پذیرد همگی نتیجه و ثمره ای از فرهنگ و تفکر بسیج ، فرهنگ و تفکر انقلاب ، و فرهنگ و تفکر عاشوراست که نمونه بارز آن پیروزی مکرر مسلمانان در جنگ های 33 روزه ، 22 روزه ، هشت روزه در برابر اسرائیل غاصب است که با قاطعیت اعلام می داریم زمان پایان جنگ بعدی را مسلمانان تعیین خواهند کرد و اسرائیل طی چند سال آینده نابود شدنی است و این همان نتیجه فرهنگی است که با حداقل امکانات و تجهیزات توانست هشت سال در برابر استکبار جهانی بایستد و مقاومت کند .

    وی گفت ترس دشمن از عملیاتهای روانی ما بیشتر از ترس آنها از تجهیزات و ادواتی بود که در جنگ هشت روزه برعلیه غزه شکل گرفت و آنچه در این صحنه مهمتر است این است که همه این پیروزی ها به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت می گردد و ما به آموزش ها و تکنولوژی و این صلابت و اقتدار خود می بالیم .

    فرمانده سپاه عاشورا در ادامه از تحریم های اقتصادی به عنوان جنگی تمام عیار نام برده خاطرنشان کرد : برای پیروزی در این جنگ نیاز به همدلی ، مدیریت و پیروی از منویات رهبری است . هرچه ما مقتدرتر می شویم فشارهای دشمن بیشتر می شود و هجمه دشمن بر فرهنگ و اعتقادات ما بیشتر می گردد چرا که می داند این اقتدار در سایه مکتب قرآن و فرهنگ عاشورایی ماست .

    در ادامه مراسم برادران کربلایی عادل نجفی و حاج حسین ابوالقاسم زاده مداحی نمودند .

گفتنی است ساختمان حسینیه رزمندگان با اهدای مادر شهید مهندس حاجی اصغری شروع به کار کرده و اکنون نوسازی آن در سه طبقه با متراژی به زیربنای حدودا 850 مترمربع به اتمام رسیده است .

     روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میانه    

      

1
1