- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۱/۰۹/۱۳

شهردار با دست پر آمد

بعد از گذشت بیست روز از انتشار نامه ای از زبان یک دختر خردسال و بوجود آمدن مسائل اخیر در خصوص وضعیت نابسامان خیابان پزشک قانونی در شهرک اندیشه و دو روز پس از حضور رئیس شورای شهر در جمع خبرنگاران و وب نویسان محلی در خیابان فوق، امروز شهردار شهر با دستی پر در محل حاضر شد.

به گزارش قافلان نیوز، حضور شهردار که همراه با شروع عملیات زیر سازی بود با سوال خبرنگار قافلان ادامه یافت که در مورد اینکه چرا در فصل نامناسب شروع به عملیات در این محل کرده اید گفت: آسفالت این خیابان در بودجه ی سال جاری آورده نشده بود که بنده به شخصه از شورای محترم درخواست کردم و آنها هم تصویب کردند.

وی در خصوص نامناسب بودن زمان شروع گفت: قرار نیست ما در 6 ماهه ی دوم سال بیکار بنشینیم. ما از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا کار های این چنینی را حل کنیم و وضعیت این خیابان را نیز در زیر باران و برف هم باشد حل خواهیم کرد.

و همچنین در خصوص صحبت های رئیس شورا درباره این کوچه و متهم کردن مردم که حتماً گناهی کردند و به این روز دچار شده اند گفت: مسئول وضعیت این خیابان فقط من هستم و وظیفه ی رئیس شورای شهر نبود که درباره ی این خیابان اظهار نظر کند.

امیدواریم عوامل شهرداری و شخص شهردار با همان انرژی مضاعفی که امروز در محل حاضر شده و قول مساعد برای رفع مشکل اهالی این محل دادند، در ادامه کار نیز موفق و پر انرژی باشند.

1
2
1 2