- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۱/۰۹/۰۷

پیروز این میدان هم مشخص شد!

پس از کش و قوس های فراوان بین شهرداری و شرکت گاز بر سر احداث آبنما در میدان ورودی شهرک اندیشه به نظر می رسد پیروز این میدان پس از یکسال و چند ماه مشخص شده است.

29 مهر ماه سال 1390 بود که روز پاکسازی شهرک اندیشه نام گرفت و فقط یک سال این روز گرامی داشته شد و در 29 مهرماه سال 1391 چنین روزی تکرار نشد "کسی چه می داند شاید به تقویم میانه اضافه نشده بود" در این روز با حضور مسئولین در میدان ورودی شهرک اندیشه کلنگ احداث آبنما بر زمین زده شد که پس از چند ماه بلاتکلیفی مشخص شد که درست از زیر این میدان لوله ی گاز عبور کرده و امکان احداث آبنما در این محل وجود ندارد.

این بود که سنگ های زینتی که برای ساخت این آبنما در آن محل جاسازی شده بودند نیز بلاتکلیف در این میدان مانده بودند و شاهدان عینی حرف از خستگی این سنگ ها می زدند، که این سنگ ها هر از گاهی برای تنوع میدان را ترک می کنند و مسیر خیابان ها را در پیش می گیرند و باعث مشکلات ترافیکی می شوند.

این بود که این سنگ ها از میدان برداشته شدند و به پیاده روی آن طرف تر در کنار پارک انتقال داده شدند تا حداقل جلوی در سر ساز شدنشان گرفته شود و چون نزدیک به پارک انتقال یافتند شاید خواستند بگونه ای ورزش صخره نوردی را رونق دهند!

گرچه گویا پیروز این میدان مشخص شده است و اهالی به آبنمایشان نرسیده اند ولی قطعاً غنیمتی بهتر از آن بدست آورده اند و آن چیزی نیست جز سنگ های تزئینی این میدان!

1
1