- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۰۹/۰۶

تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و اورژانس میانه

 

سقّای کودکانم ، بر لب رسیده جانم ـ  بر لب رسیده جانم ـ بر لب رسیده جانم
 جان اخا ، برادر ، از بادهء تو مستم ـ چه غم ، اگر جدا شد ، از عشق تو دو دستم
از علقمه می آید بوی غم جدایی ، سقّا به خون نشسته ، امّ البنین کجائی ؟               حسین ، حسین ، حسین         جا دارد از خجالت ، سقّا اگر بمیرد         از دست خالی من ، حسین بوسه بگیرد            حسین ، حسین ، حسین
بیا مرا کمک کن، ای آشنا به دردم           تا دور مادرت من ، پروانه وار  ِ گردم            حسین ، حسین ، حسین

بدین وسیله از عزیزان در نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین اورژانس میانه که در این روزها حضوری فعالانه در سطح شهر داشتند تشکر کنیم .

 

نیروهای اورژانس در روزهای عاشورا و تاسوعا در بین مردم حضوری گرم داشتند که همین حضور نیروها از مدیریت خوب و ارزشمند رییس شبکه بهداشت و درمان و رییس اورژانس 115 میانه می باشد که جا دارد دست این عزیزان را بوسید که در چنین روزی در خدمت مردم شریف و شهیدپرور میانه هستند.

عزیزان در نیروی انتظامی نه تنها در ماه محرم بلکه در تمامی ایام حضوری فعال در شهر داشته که جا دارد دست این عزیزان را بوسید. این عزیزان در روزهایی که مردم عزاداری می کردند با حضور خود باعث امینت بیشتری شدند . توضیح اینکه این عزیزان در روز تاسوعا حضوری گرم داشته و در روز عاشورا در تمامی شبیه خوانی و مزار شهدا حضور فعالانه داشتند که از همه این عزیزان قدردانی می شود

عزیزان نیروی راهنمایی و رانندگی نیز همراه با عزیزان نیروی انتظامی در ایجاد نظم حضور داشتند که جای تشکر دارد

اما چند تصویر که با زبان بی زبانی انتقاد می گردد.

بهتر نبود مسیرهای پرتردد را لکه گیری می کردیم تا مهمانهایی که از شهرهای دیگر به شهرمان می آمدند نمی گفتند به به شهر میانه پیشرفت کرده ( البته از نظر تعداد چاله و چوله ) !

اما زمانی که خیابان یکطرفه و سمت دیگر خیابان مسدود است کار کردن چراغ راهنمایی چه معنایی دارد؟ همین چراغ در همین محل روزهای پنجشنبه کار نمی کند و باعث ترافیک می شود! خیلی جالب است !

انشاا... در سالهای آتی شاهد نظم بیشتری باشیم . امیدوارم کسانی که در این ماه زحمات زیادی می کشند زیارت کربلا را قسمت کند

1
1