- ارسال کننده: لبیک یا مهدی(سرباز ولایت33) تاریخ: ۹۱/۰۹/۰۳

برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید احمد کاظمی میانه 02/09/91

 


 مهندس خلفاپور فرماندار میانه : جنگ اقتصادی سخت تر از جنگ نظامی ، ظریفتر و مخربتر ازآن است و باطبع وظیفه مردم علی الخصوص بسیجیان درمقابله با این جنگ پیچیده تر و ظریفتر است .

یادواره شهدای پایگاه شهید احمد کاظمی با حضور دویست نفر از بسیجیان و اعضای شورای اداری در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان میانه برگزار شد .

   در این مراسم پرشور ، مهندس خلفاپور فرماندار شهرستان میانه تقارن هفته بسیج با ایام عاشورایی ماه محرم را بسیار حائز اهمیت شمرده گفت : نظام جمهوری اسلامی به برکت تلاشهای بی وقفه بسیجیان و خون شهدا استوار گشته و پرآوازه ترین نامها در جهان گشته است و این به علت تاثیری است که از فرهنگ عاشورا گرفته است .

    وی بینش عمیق و دوراندیشی امام راحل (ره) در تشکیل این نهاد مقدس را متذکر شده ، بسیجیان را سنگربانان شهدا و پشتیبانان ولایت عنوان کرد و بر گسترش آن در سراسر جهان تاکید نمود .

   فرماندار همچنین به اوضاع اقتصادی و تحریم های شدید اقتصادی کشور توسط دشمنان اشاره کرده گفت : جنگ اقتصادی سخت تر از جنگ نظامی ، ظریفتر و مخربتر از آن است و باطبع وظیفه مردم علی الخصوص بسیجیان در مقابله با این جنگ پیچیده تر و ظریفتر است و منویات رهبری همچون اتخاذ اقتصاد مقاومتی ، حمایت از محصولات داخلی و دوری از مصرف گرایی را مهمترین سلاح های مقابله با این تهاجم  دانست .

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میانه     

1
1