- ارسال کننده: قارا سید تاریخ: ۹۱/۰۸/۳۰

وقوع تصادف در محورمیانه- تبریز

بر اثر وقوع 3 تصادف در محورهای مواصلاتی استان، یک تن کشته و 9 تن راهی بیمارستان شدند. مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در تشریح چگونگی وقوع این تصادفات گفت: برخورد مگان و پاترول در جاده ی سراب اردبیل در ساعت 8:40 روز گذشته یک کشته بر جای گذاشت. حبیب حسینقلی زاده گفت: با اعلام گزارش وقوع این تصادف به اپراتور فوریتهای پزشکی، آمبولانس پایگاه فوریتهای پزشکی سراب به محل اعزام و 3 مصدوم سانحه را به بیمارستان سراب منتقل کردند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی آردی در ساعت 11:50 در کیلومتر 15 جاده ی میانه تبریز روز گذشته خبر داد و افزود: 4 مصدوم 4 این سانحه، توسط آمبولانس های هلال احمر و قافلانکوه و میانه به بیمارستان میانه منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره واژگونی یک دستگاه پیکان در جاده ی تبریز آذرشهر مقابل شهرک سلیمی در ساعت 10:50 گفت: با گزارش وقوع این سانحه به اپراتور فوریتهای پزشکی، پایگاههای ممقان و آذرشهر به محل اعزام و 2 مصدوم سانحه را به بیمارستان آذرشهر منتقل کردند. حسینقلی زاده با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی شدت جراحات وارده به سرنشینان را کاهش می دهد، از رانندگان خواست، در هوای بارانی حدالامکان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

1
1