- ارسال کننده: عاشق شهدا تاریخ: ۹۱/۰۸/۲۸

افتتاح ساختمان جدید حسینیه ی رزمندگان اسلام میانه با حضور فرمانده سپاه عاشورا

اول آذر ماه با حضور فرمانده سپاه عاشورا صورت میگیرد:افتتاح رسمی حسینیه رزمندگان میانه در ساختمان جدیدالتاسیس

میانا:فرمانده سپاه میانه ضمن رد هرگونه اختلاف هیئت رزمندگان و بسیج در میانه ، هیئت رزمندگان اسلام را متعلق به سپاه ،جانبازان ورزمندگان دانسته ...

پایگاه جامع اطلاع رسانی میانا:
به مناسبت هفته بسیج و امربه معروف و نهی از منکر ، نشست فرماندهان حوزه ،پایگاه ها وکانون ها و هیئت رزمندگان در حضور فرمانده سپاه میانه تشکیل شد .
به گزارش میانا سرهنگ احمدزاده در این جلسه ریشه اختلافات را درون پلید و بدنهادی عنوان کردند و افزودند:همانطوریکه ناکثین و مارقین و قاسطین از دل خود مسلمانان درآمده و مقابل امیرالمؤمنین ایستادند امروزه هم ادامه همان شجره خبیثه درمقابل فرزند امیرالمؤمنین و ولایت فقیه ایستاده اند .
احمدزاده ضمن دعوت به محبت و صفا و یکدلی ،اقتصاد مقاومتی را ضرورت جامعه دانسته وبا اشاره به اتحاد غربی ها و دشمنان اسلام ، اتحاد کشورهای اسلامی با همدیگر و حتی وضعیت فعلی وحدت داخلی را نامناسب برشمرد.
 فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه ساختمان جدید حسینیه رزمندگان اسلام میانه روز چهارشنبه اول آذرماه با حضور فرمانده سپاه عاشورا رسما افتتاح خواهد شد ضمن رد هرگونه اختلاف هیئت رزمندگان و بسیج در میانه ، هیئت رزمندگان اسلام را متعلق به سپاه ،جانبازان ورزمندگان دانسته و آن را یادگار شهدا معرفی نمود که با تدابیر یکی دو سال گذشته در دهه محرم پررنگتر ظاهر شده و با برگزاری نماز ظهر عاشورا الگوی مناسبی ارائه کزده است که امسال هم ادامه خواهد داشت.

در پایان این جلسه آقای حسین ابوالقاسم زاده با اشاره به اینکه این حسینیه اهدای مادر فهیمه شهید حاج اصغری میباشد (که حتی تا جاری شدن صیغه وقف حسینیه بودن آنجا اقدام نموده اند)ضمن بیان خاطراتی از شهدا دقایقی را مداحی کرد.

1
1