- ارسال کننده: کوراوغلی تاریخ: ۹۱/۰۸/۲۵

محرم ماه قهرمانی مداحان در میانه

با فرا رسیدن ماه محرم همه شهر سیاه پوش شده است و همه ی مردم اعم از مرد و زن .کودک و نوجوان تشنه ی عزاداری برای اباعبدلله حسین(ع) هستند.

 هیئت های حسینی مطابق امر درصد فراخوانی عزاداران حسینی به هیئت ها می باشند.از اینرو با نصب اطلاعیه ها و بنر هایی مراسم سوگواری را اعلام میکنند.نکته حائز اهمیت این است که در میان با بعضی قشر بمثابه قهرمانان ملی و افرادی که از سفر حج بر میگردند برخورد میشود.

این قشر مداحان میباشد.بسیار در تعجبم که برای معرفی مداح یک مراسم چرا باید تصویر این عزیزان در مراکز اصلی شهر بصورت پرتره با افکت های هنری در بنر هایی بزرگ در سرتاسر شهر استفاده شود.

  شخصا بمدت 5 سال در شهر زنجان مهمان بوده ام.مطمئنا میدانید که این شهر شاعران و ناموران بزرگی در ذکر مصائب اهل بیت دارند.در این 5 سال تصویرهای بسیار معدودی از مداحان این شهر دیدم. شهرهای اردبیل و تبریز و ... هم همچنین.

حال جای سوال است که معنای این کار چیست؟مگر مردم با پسندیدن مداح بمجلس روضه امام حسین(ع) میروند؟ صاحب مجلس حضرت فاطمه زهرا(س) می باشند. امام زمان (عج) بنابر روایات در مجلس حضور دارند.

از این همه درد من میمیرم بخدا.این طور دین را تبلیغ میکنند؟؟این کارها در شان رتبه و عظمت امام حسین(ع) است؟؟؟؟

بنابر قولی نزدیک از حاج شیخ شعبان داداشی بخاطر دارم که چند سال پیش ایشان از الصاق عکس شان در یکی از بنرها نارحت بودند. خود قضاوت کنید کدام کار را امام حسین دوست دارند!!!

اگر دلتان شکست و در مجلس امام حسین گریه کردید برایم دعا کنید.مریضم.

والسلام علی من تبع من الهدی.

1
1