- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۱/۰۸/۲۵

كشف راز صحنه سازي تصادف در ميانه

 

به نقل از  پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ محمد خشتگر افزود : بر اساس گزارش پليس آگاهي اين فرماندهي و برابر اعلام کلانتري 13 این شهرستان مبنی بر فوت مشکوک راننده سواري پيکان ناشي از واژگوني در اراضي اطراف شهرستان، دادستاني و نماينده پزشکي قانوني در محل حاضر می شوند .

وی افزود : عوامل انتظامی مشاهده كردند راننده سواري حدود 40 ساله با وضعيت مشكوك و پيچيده شدن کمربند ايمني به دور گردن و بسته شدن پاها بوسيله تيوپ موتور سيکلت به فرمان در داخل وسيله فوت کرده است که وضعيت فوق قتل عمد بودن را در ذهن تداعي می کرد.

وی گفت : با مشخص شدن هویت مقتول و با کسب اطلاعات لازم از خانواده مقتول به فردي بهويت س. ر 34 ساله  که با مقتول داد و ستد داشته متهم شناخته شده  ودستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از يکسري تحقيقات و بازجويي ، نامبرده اعتراف مي کند که مدت يکسال قبل از مقتول مبلغ 6 ميليون تومان بعنوان قرض بهره کرده و ماهيانه مبلغ 300 هزار تومان به وي بعنوان بهره پرداخت مي کردم تا اينکه در اين اواخر مقتول مبلغ سود نزول را به يک ميليون تومان در ماه رساند بطوريکه از پرداخت آن ناتوان شده بودم. لذا بعلت فشار زياد روحي و رواني وارده وي را به حوالي روستا کشانده و بعد از خوراندن داروي خواب آور وي را خفه و براي  رد گم کردن اقدام به صحنه سازي مبني بر واژگوني خودرو کردم.

1
1