- ارسال کننده: مجید سلیمانی فرد تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۹

طرح سوال مهندس صادق واعظی عضو شورای شهر میانه از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

مهندس صادق واعظی عضو شورای شهر شهرستان میانه و رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای عالی استانهای کشور در شصت ویکمین اجلاس این شورا که هیجدهم آبان ماه در محل ساختمان قدیمی مجلس با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد به طرح سوال از وزیر بهداشت پرداخت.

در این جلسه مهندس واعظی به عنوان یکی از 5 عضو سوال کننده خطاب به وزیر بهداشت گفت یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت در شهرستان میانه و شهرهای کوچک عدم وجود پزشکان متخصص و عدم ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان می باشد، برای رفع این مشکل چه برنامه ای دارید؟

 دکتر وحید دستجردی در پاسخ به این سوال اعلام کرد: بنده خودم شخصاً در شهرستان میانه حضور پیدا کرده ام و از امکانات ای شهرستان بازدید کرده ام و برای حل مشکلات این شهرستان دستورات ویژه صادر کرده ام ولی در این حوزه با مشکلاتی روبرو هستیم چرا که ما پزشکان را بر اساس سطح بندی اعزام می کنیم و عدم ماندگاری پزشکان در شهرهای دور افتاده و کوچک معضل بزرگی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی در هر استانی باید برای تربیت نیروهای بومی تلاش کنند چراکه دوام پزشکان اعزامی در این مناطق یک مسکن موقتی محسوب می‌شود. البته برای این کار اقدامات لازم صورت گرفته که در آینده نزدیک شاهد نتایج خوب آن خواهیم بود

1
2
3
1 2 3