- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۸

انجمن فیلم میانه صاحب وب سایت شد

انجمن فیلم میانه صاحب وب سایت شد 

قبلاً انجمن فیلم میانه وبلاگی در بلاگفا داشت که چون نشانی وب سایت جدید را نمی دانستم ابتدا به آن مراجعه کردم که هنوز لینکش در جستجوهای گوگل نمایش داده می شود . انتظار داشتم نشانی وب سایت جدید را در صفحه ای اول وبلاگ ببینم که متاسفانه دیدم وبلاگ حذف شده. معمول هست که در چنین مواردی حتی اگر نیاز به حذف مطالب باشد یک صفحه از وبلاگ را با ذکر نشانی جدید باقی می گذارند تا مراجعه کنندگان را از نشانی جدید مطلع کند و مخاطبان را از دست ندهند. مورد دیگری که گاهی هنگام حذف نشانی رخ می دهد این هست که افراد دیگری آنرا ثبت و مورد سوء استفاده قرار می دهند.

با ورود به سایت جدید انجمن فیلم میانه از آخرین اخبار و رویدادهای این انجمن مطلع شده و از مقالات مفید در ارتباط با فعالیت انجمن بهره مند می شوید. دیدن نام آقای فراز احمدی در قسمت معرفی طراح این وب سایت زیبا خوشحالترمان می کند.

امیدواریم شاهد خبر موفقیتهای هنر هفتمی همشهریان در این وب سایت باشیم.

انجمن فيلم ميانه با شخصیت حقوقي مستقل، غيرانتفاعي، غير دولتي و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت مي كند. اعضاي این انجمن را فيلمسازان، كارگردانان، بازيگران و علاقه مندان فيلم و فيلمسازي و ساير عوامل مرتبط با فيلم با نظارت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ميانه، تشكيل می دهند.

1
1