- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۷

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه معرفي شد

 
 
مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان ميانه برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور فرماندار ، جانشين فرماندهي انتظامي استان و ديگر مسوولان در سالن هلال احمر برگزار شد بر اساس نظر فرمانده انتظامي استان و حكمي از سوي فرمانده ناجا سرهنگ محمد خشت گر بعنوان فرمانده انتظامي شهرستان ميانه معرفي شد.

وي پيش از اين مسووليت فرمانده انتظامي سراب را عهده دار بود.

در اين مراسم فرماندار شهرستان ميانه با تشكر از عملکرد بسيار خوب سرهنگ فريدون حيدري فرمانده سابق شهرستان بعلت تعامل بسيار بالا با شوراي اداري و شوراي تامين كه سيستم منسجمي در شهرستان تشكيل شده بود قدرداني كرد و افزود: تعهد ، اقتدار و در عين حال تعامل ايشان موجب موفقيت شان گرديد.

وي افزود از سرهنگ خشت گر انتظار دارم با توجه به اينكه ميانه ورودي استان است و وسيعترين شهرستان ،با تلاش مضاعف و بكارگيري شايسته همكاران و امكانات موجود جايگاه واقعي ميانه را از لحاظ امنيتي ، انتظامي و ... حفظ نمايند.

همچنين در ابتداي مراسم جانشين فرماندهي انتظامي استان با تبيين امنيت پايدار افزود: كشور ما جزء كشورهاي امن و پايدار است و اين در حالي است كه 22 ارگان در اين امر دخيل هستند و همفكري ، هماهنگي و تعامل مسوولين در جلوگيري از جرايم حائز اهميت است.

 سرهنگ اسماعيل اسماعيل زاده با اشاره به كاهش جرائم در سطح استان گفت:در هر فرصتي بايد فرهنگ خود مراقبتي را مسوولين اطلاع رساني كنند.

همچنين ايمن سازي اماكن عمومي و خصوصي و فرهنگ سازي در خصوص رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي راتوسط مردم و بسيج امكانات جهت مبارزه با مواد مخدر نيازمند همياري عمومي دانست.
1
1