- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۳

چه مشکلی با عابران پیاده در میانه دارید؟

می خواهم چند مطلب در مورد تجاوز به حریم عابران پیاده در شهر میانه بگویم :

1- انتهای خیابان مصدق را به میدان معلم متصل کردند ولی برای عابران پیاده رو محلی در نظر نگرفتند؟ جالب است مهندس این طرح و پروژه عظیم در شهر میانه متوجه نشده است که جداول کاشته شده به حریم خیابان تجاوز کرده است ؟ در اکثر شهرهای ایران و دنیا ورودی و خروجی یک خیابان هم عرض می باشد. ولی این شاهکار مهندس طراح در شهر میانه است! بخاطر همین است میانه پیشرفت نمی کند.

2- روبروی بیمارستان امام جلوی پمپ بنزین چند عدد جدول گذاشته و خیابان را دو طرفه کردند . خداوند اجر بدهد ولی یک سئوال : حریم عابران پیاده کجا است ؟

3- بعداز چندین سال کوچه سنبل به خیابان تبدیل شد! با دیدن این محل که چند متری آسفالت شده و کوچه از بن بست خارج شده سئوالی به ذهن می رسد که اولا این خیابان جدیدالاحداث آیا یک طرفه است یا دو طرفه؟ دوما طرح پارکبانی هم اجرا می شود تا درآمدزایی برای عده ای شود؟ مهندس طراح این طرح چه کسی است تا با آن آشنا شویم که دارای مدرک فوق تخصصی است که متوجه نشده است که شیب آن محل زیاد بوده و در فصل سرما احتمال یخبندان وجود دارد؟ چرا برای عابران پیاده محلی در نظر نگرفته شده است که فردا هنگامی که آنجا یخ بسته شود آن پیرمرد یا پیرزنی که قصد عبور دارد باید به زمین بخورد و پایش بشکند ؟ بهتر است مسئولین چند پله را باقی گذاشته تا عابرین نیز استفاده کنند!

1
2
1 2