- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۰۸/۰۸

ایجاد دانشكده فنی حرفه ای و پرستاری در میانه

دانشكده فنی حرفه ای و پرستاری در میانه ایجاد می شود
 
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه یكی از شاخص های توسعه وجود مراكز آموزش عالی در هر منطقه است، از ایجاد دانشكده فنی حرفه ای و پرستاری در این شهرستان خبر داد.

 محمدعلی مددی روز شنبه در جلسه توسعه مراكز علمی میانه، وظیفه مراكز علمی را تربیت نیروی انسانی متعهد برای اداره جامعه عنوان كرد و گفت: اگر می خواهیم منطقه ما از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توسعه یابد، آموزش عالی را باید توسعه دهیم.

وی با اشاره به وجود چند هنرستان در میانه افزود: امیدواریم احداث دانشكده فنی و حرفه ای با جمع بندی تعداد هنرستان ها، هنرجوها، رشته های موجود و تامین زمین از سوی شهرستان در سال جاری محقق شود.

مددی افزود: در استان 6 دانشكده فنی حرفه ای وجود دارد که يكي از آنها حق ميانه بود که باید توسط آموزش و پرورش که در گذشته متولی امر بود این کار عملی می شد اما تا به امروز حق ما ضايع شده و اکنون بعد از 34 سال که از عمر انقلاب می گذرد قدمهایی در این راستا برداشته شده است.

مددی خاطرنشان كرد: موافقت احداث دانشكده پرستاری را نیز از وزیر بهداشت و درمان گرفته ایم كه در آینده نزدیك شاهد ایجاد این دانشكده در شهرستان خواهیم بود.
1
1