- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۸/۰۶

توضیح روابط عمومی شهرداری میانه در مورد یک مطلب

توضیح روابط عمومی شهرداری میانه در مورد یک مطلب

با سلام و احترام به خوانندگان محترم سایت میانالی


در خصوص مطلب درج شده توسط عضو محترم سایت با نام کاربری سید حسن اسلامی توضیح زیر جهت تنویر اذهان خوانندگان محترم این مطلب آورده می شود:
در شامگاه روز گذشته (پنجم آبان 91) شهردار محترم میانه برای بازدید از آغاز به کار آزمایشی آبنمای پارک فرهنگیان در محل حضور یافته اند.
در حین بازدید و بررسی کیفیت نصب و راه اندازی و گفتگو با پیمانکار مربوطه، مجری طرح پیشنهاد می دهد که برای زیبایی بیشتر آبنما یک المان کامپوزیتی نیز بر روی سازه کار شود و اضافه می کند که: حتی می توان آرم شهرداری را نیز به صورت کار حجمی بالای طرح مذکور قرار داد.
توجه داشته باشید که این ایده ای بوده که پیمانکار محترم مجری آبنما به شهردار پیشهاد داده بود.
درهمین حین این شهروند محترم که خود را آقای حسن اسلامی معرفی کرده و به اتفاق همراهانش پشت سر شهردار و پیمانکار قرار داشته و در حال تماشای آبنما به حرف های آنان گوش می داده با لحن تمسخرآمیز و تخریبی وارد گفتگوی کاری آنان شده و با جملاتی که سعی در تحقیر و بی اهمیت جلوه دادن کار انجام گرفته داشته؛ اظهار می دارد که: چه آرمی؟ آرم لازم نیست که؛ همه می دانند که این کار را شهرداری انجام داده، فرمانداری که نمی آید آبنما در پارک نصب کند. که شهردار محترم در پاسخ اظهار می دارند: نصب آرم سازمان ها در المان های مربوط به آن ها یک رویه مرسوم و معمول است و اگر هم ما این کار را انجام دهیم کار خطایی نکرده ایم.
در ادامه این شهروند گفتگو را وارد مسائل حاشیه ای کرده و در حضور مردم به طرح مسائل و موضوعات پراکنده می پردازد که با بیان آن ها سعی در ناکارآمد جلوه دادن مدیریت شهرداری و بی توجهی این نهاد به مسائل کلان و زیرساخت های شهری داشته که شهردار محترم در پاسخ به ایشان از وی خواسته ابتدا یک بررسی از فعالیت هایی که شهرداری در نقاط مختلف شهر در زمینه های مختلفی مانند مسیرگشایی، خیابان کشی، احداث فضای سبز، ساماندهی چشم انداز شهری و ... در دست اجرا دارد انجام دهد سپس به بیان نظرات خود بپردازد که فرد مذکور با ادامه حرف های تخریبی خود به تخریب شهرداری در حضور حاضرین اصرار می ورزد.
 شهردار محترم ادامه می دهند که: شهروند محترم، اتفاقاً نصب آبنما با هدف زیباسازی شهر یکی از همان کارهای زیرساختی است که همشهریان فهیم انتظار انجام آن را دارند چرا که تاثیر روحی و روانی این گونه طرح ها در زندگی مردم و تلطیف فضای شهری و ارتقاء سطح سلامت روحی و روانی شهروندان و بویژه نسل جوان بسیار موثر است و تاثیر این موضوع را در آینده می توان در زندگی مردم این شهر شاهد بود. شهردار ادامه می دهد: این آبنما به شما کمک می کند تا بربری را که الان میل فرموده اید بهتر و راحت تر هضم کنید و بهتر است به جای تلاش جهت تخریب این فعالیت تشریف بیاورید و مثل سایرین که به فاصله چند دقیقه از راه اندازی این طرح به شکلی انبوه اینجا جمع شده و به تماشا ایستاده اند – و این امر نشان از گیرایی و اثرگذاری این طرح دارد - از زیبایی این آب و فواره و نور و رنگ استفاده کنید.
نهایتاً این شهروند با رفتاری دور از ادب و نزاکت به تمسخر و استهزاهای خود ادامه داده و محل را ترک می کند لیکن یکی از همراهان ایشان به نام آقای کاظمی که در محل حضور داشته باقی می ماند و سئولاتی را از شهردار محترم می پرسد و در مقابل پاسخ های شهردار اذعان می دارد که اطلاعاتش از فعالیت های شهرداری تا این حد نبوده و انصافاً باید جایی که برای ابادانی و پیشرفت شهر تلاش می شود به نحو شایسته قدردانی شده و البته انتقادها هم به جای خود گفته شود.
مخاطبان محترم سایت میانالی ملاحظه می فرمایند که صرفنظر از محتوی آنچه که بین این شهروند و شهردار محترم رد و بدل شده اساساً نفس این عمل که شهردار به نظر و دیدگاه یک شهروند جوان و یک فرد عادی اهمیت داده و خود را مقید به پاسخگویی به شبهات ذهنی ایشان می داند خود یک اتفاق مبارک و حرکتی پسندیده است که باید به عنوان نقطه قوت یک مدیریت مردمی و متواضعانه مورد توجه قرار گیرد.


روابط عمومی شهرداری میانه

1
2
1 2